Lancerto poszerza swoją ofertę o rozwiązania dedykowane firmom. W odpowiedzi na rosnące potrzeby rynku, polska marka odzieżowa zaoferuje szeroki wachlarz jakościowych ubrań i akcesoriów dla firm, które dbają o swój wizerunek i profesjonalny wygląd swoich pracowników.
Lancerto rozumie, że odpowiednio dobrany ubiór pracowników może znacząco wpłynąć na wizerunek firmy. Schludnie i elegancko ubrani przedstawiciele budują zaufanie wśród kontrahentów i podkreślają profesjonalizm firmy.
– Schludnie i elegancko ubrani przedstawiciele odgrywają istotną rolę w kształtowaniu wizerunku firmy. Ale jakościowe stroje z eleganckim haftem logo to również doskonały sposób, aby wyróżnić się na tle konkurencji, szczególnie w sytuacji targów branżowych – podkreśla Michał Pająk, New Business Manager spółki G8.
Przeczytaj również: Arket, COS i &Other Stories dostępne online w Polsce na jednej platformie sprzedażowej
Lancerto rozszerza ofertę Business-to-Business
Oferta B2B Lancerto obejmuje 1,5 tys. modeli ubrań i akcesoriów w 50 kategoriach produktowych, zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Znajdziemy tam zarówno klasyczne garnitury, płaszcze i koszule, jak i bardziej casualowe propozycje, takie jak jeansy, koszulki polo czy kurtki. Wszystkie ubrania i akcesoria Lancerto projektowane są w Łańcucie, z dbałością o detale i komfort użytkowania.
Spółka G8 rozwija strategię biznesową
W odpowiedzi na rosnący popyt na rozwiązania biznesowe, firma Lancerto utworzyła nowy dział B2B. Na czele sekcji stanął Michał Pająk, doświadczony menadżer z wieloletnim stażem w handlu. Będzie on odpowiedzialny za stworzenie strategii rozwoju B2B dla marek Lancerto i Próchnik 1948, należących do portfolio G8. Głównym celem będzie pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.
Lancerto zamierza skoncentrować swoje działania na rynku polskim oraz rynkach Unii Europejskiej. Próchnik 1948 początkowo skupi się na współpracy z rodzimymi firmami. Firma szacuje, że w ciągu najbliższych 2-3 lat sprzedaż B2B będzie stanowić kilka procent jej przychodów. Utworzenie nowego działu B2B to strategiczny krok dla firmy G8. Pozwoli on na lepsze wykorzystanie potencjału rynkowego i zwiększenie dywersyfikacji przychodów.
Zdjęcie główne: kampania Lancerto, mat. prasowe
Przeczytaj również: Inditex kontra Shein. W tej walce hiszpański gigant chce użyć swojej broni