Labubu – figurka, która zdobyła serca kolekcjonerów i podbiła social media – umacnia swoją pozycję w świecie mody. Kultowa postać z serii „The Monsters” ozdobi ubrania z najnowszej kolekcji UNIQLO. Linia T-shirtów i bluz z wizerunkiem Labubu trafi do sprzedaży już w sierpniu i zapowiada się na kolejny hit – nie tylko wśród fanów Pop Martu, ale i streetwearu.
W tym artykule przeczytasz:
- Co obejmuje nowa kolekcja Labubu x UNIQLO UT?
- Jakie hasła i postacie pojawią się na ubraniach?
- Kiedy i gdzie odbędzie się premiera kolekcji?
- Jakie będą ceny produktów?
- Dlaczego kolekcja może wyprzedać się w błyskawicznym tempie?
Labubu x UNIQLO – fenomen wkracza do świata mody
Viralowa zabawka Labubu zostanie gwiazdą kolekcji wyprodukowanej przez UNIQLO. Japońska marka odzieżowa już wcześniej połączyła siły z producentem maskotki, chińską firmą Pop Mart. Tak właśnie do sprzedaży trafiła np. linia ze Skullpandą, a także… z Labubu, które po raz pierwszy ozdobiło koszulki w 2022 r. Wkrótce w ofercie odzieżowego brandu ma pojawić się kolejna kapsułowa kolekcja „The Monsters”, o czym informują między innymi serwisy Lifestyle Asia i Hypebeast oraz oddział UNIQLO w Hongkongu i Makau.
Przeczytaj też: Labubu pobiło rekord. Figurka kosztowała 150 tys. dolarów
Wiemy, co obejmuje linia Labubu x UNIQLO UT
W skład kolekcji Labubu x UNIQLO wchodzą T-shirty i bluzy, które mają być dostępne w damskich i dziecięcych rozmiarach. Cała linia jest inspirowana serią „The Monsters”. Na większości projektów, które pojawiły się w mediach do tej pory, króluje Zimomo. Ubrania są także ozdobione napisami – „The Monsterland” i „We are the monsters”, nawiązującymi do nazwy serii stworzonej przez Kasing Lunga. Całość jest utrzymana w różnorodnej kolorystyce. Już teraz możemy podziwiać pierwsze efekty współpracy Labubu x UNIQLO, a to dopiero początek. Marki zapowiadają, że kolekcja będzie o wiele bardziej rozbudowana.
Polecamy: Producent Labubu zarobił 1,6 mld dolarów w dobę
Kiedy premiera kolekcji „The Monsters”?
Premiera kolekcji Labubu x UNIQLO ma się odbyć już w połowie sierpnia tego roku. Według aktualnych informacji produkty inspirowane serią „The Monsters” trafią w pierwszej kolejności do sklepów w Japonii, a następnie do sprzedaży globalnej. Według doniesień ceny koszulek mają być przystępne (1500 jenów japońskich). Jedno jest pewne – kolekcja z pewnością szybko się wyprzeda. Świadczy o tym ogromne zainteresowanie, którym linia cieszy się już teraz.
Może Cię zainteresować: Sprzedaż Labubu wstrzymana. Wszystko przez klientów
O co chodzi z Labubu?
Labubu jest częścią trendu pluszaków na torebkach i postacią stworzoną przez artystę z Hongkongu, Kasing Lunga. Jednak charakterystyczna zabawka z długimi uszami i zawadiackim uśmiechem już dawno zostawiła konkurencję w tyle i stała się jednym z najbardziej pożądanych produktów kolekcjonerskich. Nie tylko bije rekordy popularności, ale także doczekała się podróbek. Do tej pory zdobiła torebki Hermès, teraz może stać się częścią codziennych stylizacji szerszego grona. Nadchodząca kolekcja Labubu x UNIQLO to dobra wiadomość dla osób, którym nie udało się kupić zabawki Pop Martu.
Zdjęcie główne: Instagram @popmart