„Kwestia środowiska. Raport LPP za rok 2019/ 2020”

103
mat. prasowe LPP

Losów planety nie zmieni – niestety – projektant sprzedający kilka sukienek miesięcznie z certyfikowanych tkanin z odzysku. Czy nam się to podoba czy nie, to sieciówki mają realny wpływ na polepszenie stanu środowiska naturalnego.

LPP opublikowało swój raport zintegrowany za rok 2019/ 2020. Co z niego wynika i jak ma się do działań konkurencji? Sporo i całkiem nieźle, recenzując w największym skrócie.

Wybrałem kilka zagadnień, głównie tych dotyczących ekologii. Także dlatego, że w raport wpisuje się strategia zrównoważonego rozwoju firmy na lata 2020 – 2025, rzecz w naszym nadal mało świadomym ekologicznie kraju bezprecedensowa. 

Owszem, same hasła: ekologia i zrównoważony rozwój w kontekście fast fashion brzmią średnio realnie. Problemem jest bowiem masowa produkcja jako taka, stąd warto wspierać małe firmy lokalne. Z drugiej strony, skala działalności autorskich, niezależnych marek tworzących w duchu slow jest właściwie żadna” – pisze Michał Zaczyński na swoim blogu

CZYTAJ WIĘCEJ