“Firma Apart: Wierzymy, że praca, którą wykonaliśmy w czasie pandemii, zaprocentuje”

“- W czasie pandemii musieliśmy całkowicie skupić się na sprzedaży online i dzięki temu, że mamy ten kanał doskonale przygotowany, proces przebiegł bardzo sprawnie. Trend internetowy – pomimo otwarcia salonów – utrzymuje się i część klientów już stale będzie korzystało z zakupów w sieci – mówi Michał Stawecki, dyrektor marketingu firmy jubilerskiej Apart.

[…] – Skorzystaliśmy z „tarczy antykryzysowej” i otrzymaliśmy częściowe dofinansowanie do wynagrodzeń dla pracowników przebywających na tzw. postojowym oraz objętych ograniczonym wymiarem czasu pracy ze względu na mniejsze zapotrzebowanie na pracę. To na pewno nam pomogło w tych ostatnich miesiącach.

Jednak, aby odrobić straty powstałe w tym okresie i niższą prognozowaną sprzedaż do końca 2020 roku, musimy uzyskać korzystniejsze warunki najmu w centrach handlowych. Jednocześnie od strony rządowej oczekiwalibyśmy wprowadzenia do kolejnej „tarczy antykryzysowej” zapisów dotyczących zniesienia zakazu handlu w niedziele. Nawet jeśli miałoby to być rozwiązanie czasowe, obowiązujące do końca tego roku, pozwoliłoby choć w pewnym stopniu odbudować nadwyrężoną kondycję finansową firmy” – mówi Michał Stawecki w rozmowie z Gazetą Wyborczą.

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://wyborcza.pl/7,155068,26062392,firma-apart-wierzymy-ze-praca-ktora-wykonalismy-w-czasie.html?fbclid=IwAR3oth5XyUITBVHmn6uAPyK1tcF9ZzeikM2pe1R-AsTRfsm7YUOKFVX1dOo&disableRedirects=true”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

Newsletter

FASHION BIZNES