Od kilku tygodni branża obserwuje kolejne zmiany w Paco Rabanne. Najpierw słynny dom mody skrócił swoją nazwę, stając się po prostu Rabanne, teraz… zapowiada linię autorskich kosmetyków Rabanne Beauty. Co w nich znajdziemy?
Autor: Aleksandra Zawadzka
Futurystyczne tekstury i trendujące kolory, designerskie opakowania zatopione w srebrze, połączenie klimatu vintage z oddaniem ducha Gen Z. Oto pierwsze wrażenia związane z zapowiedzią debiutanckich kosmetyków do makijażu od Rabanne. Jest to największa decyzja biznesowa domu mody odkąd w 1969 roku Paco Rabanne przedstawił światu swoje autorskie zapachy. Dyrektor kreatywną Rabanne Beauty została znana wizażystka Diane Kendal. “To nowy początek. Musicie dać się wciągnąć, zaskoczyć i podekscytować” zapowiada w informacji prasowej. “Chcemy znaleźć się w gronie 15 najlepszych marek kosmetyków do makijażu na świecie do 2030 roku” podkreśla wiceprezes Rabanne Beauty Jérôme Leloup.
Czytaj: Jak pozyskiwane jest masło shea?
Premierowe produkty oddają hołd kultowym projektom Paco Rabanne i modzie Space Age, a jednocześnie puszczają oko w kierunku pokolenia Z – ich podejścia do makijażu i sposobów wyrażania siebie. W linii beauty Rabanne mają znaleźć się kosmetyki kolorowe do makijażu oczu, ust i twarzy, które zostaną zamknięte w opakowaniach utrzymanych w duchu tej luksusowej marki. Będzie to aż 90 elementów. Debiut Rabanne Beauty przewidziany jest pod koniec września na Paris Fashion Week wiosna-lato 2024, a oficjalna premiera – na 1 października 2023 r.
Już teraz jednak Rabanne, by rozbudzić ciekawość klientów, zdecydowało się wprowadzić do sprzedaży część zapowiadanych kosmetyków: kolekcję Eyephoria. Na stronie internetowej domy mody można kupić innymi cienie do powiek o wyrazistych kolorach i mocnych pigmentach oraz brokatowe tusze do rzęs i klasyczne maskary. “Stwórz swój najbardziej wyjątkowy, dramatyczny i modny makijaż oczu dzięki Eyephoria od marki Rabanne. Futurystyczne tekstury, czyste formuły i długotrwałe efekty. To kolekcja, która umożliwia następnemu pokoleniu przesuwanie granic wyrażania siebie” można przeczytać na www Rabanne Beauty.
Inwestycje linie beauty (a precyzując: kosmetyki kolorowe) będzie nowym trendem w branży? Przypomnijmy, że kilka dni temu powrót do kolorówki zapowiedział Marc Jacobs.
Zobacz też: Marc Jacobs przywraca linię beauty
Zdjęcie główne: mat. prasowe Rabanne Beauty