Już 13 listopada odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń modowych tej jesieni. Konferencja Fashion Economy Moda 4.0 zostanie zorganizowana przez Akademię Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego. Fashion Biznes jest jednym z patronów medialnych tego wydarzenia.
Konferencja będzie dotyczyć polskiego rynku fashion i perspektyw jego rozwoju ze szczególnym uwzględnieniem:
- trendów w marketingu modowym,
- zrównoważonego rozwoju,
- trendów w modzie męskiej,
- nowych technologii w modzie i e-commerce,
- zarządzania kryzysem.
Konferencja zostanie zwieńczona dyskusją ekspercką dotyczącą przyszłości branży fashion w Polsce.
Gdzie? Centrum Kreatywności Targowa; ul. Targowa 56, Warszawa
Kiedy? 13 listopada 2018 r.
Osoby chętne udziału w konferencji, zapraszamy do rejestracji TUTAJ.
Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną m.in. wnioski z najnowszego raportu KPMG w Polsce nt. polskiego rynku mody, zachowań konsumenckich i perspektyw rozwoju tego sektora. Raport dotyczyć będzie stanu polskiego rynku mody i perspektyw jego rozwoju – zarówno od strony konsumenta, jak i od strony firm działających w tym sektorze. Publikacja przybliża także wyzwania i szanse edukacji, opracowane przez Akademię Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.
Zagadnienia uwzględnione w raporcie to między innymi:
- charakterystyka sektora odzieżowego i tekstylnego w Polsce,
- kwoty przeznaczane na zakup odzieży, butów oraz innych dodatków w skali miesiąca,
- zainteresowania modą oraz źródła, z których Polacy czerpią inspiracje,
- luksusowe rzeczy posiadane przez konsumentów,
- czynniki decydujące o wyborze miejsca zakupu,
- doświadczenia klientów podczas zakupów online.
W trakcie wydarzenia odbędą się tematyczne panele dyskusyjne, do udziału w których serdecznie zapraszamy. Będą to między innymi:
- Wyzwania i szanse edukacji w branży mody
- Dyskusja dotycząca edukacji w branży mody
- Nowe technologie w modzie – An Offer You Can’t Refuse
- Zrównoważona moda
- Fashion marketing
- Dyskusja „Fashion future”
Pełną agendę wydarzenia oraz listę ekspertów, którzy wezmą udział w konferencji, odnaleźć można TUTAJ.
Organizatorem wydarzenia jest Akademia Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Partnerem strategicznym konferencji jest KPMG. Patroni mediali to: “Fashion Biznes”, “Elle”, “Lounge”.
>>> Zobacz również: Mapa marzeń marki