REKLAMA

Kiedy PR nie jest już zwykłą komunikacją, czyli o brand journalismie w modzie

REKLAMA

Dolce&Gabbana

Kwintesencja włoskiego szyku w otchłani Internetu? Jak najbardziej. Swide.com to portal włoskiego duetu projektantów, który ewidentnie chce przenieść nas w świat fantazji i południowego charakteru. Jak to bywa w portalach branded contentowych oczywistym jest promocja produktów, ale wierzcie lub nie, artykuły pojawiające się na Swide, aż chce się czytać, przeglądać i chłonąć. Znaleźć tam można porady dotyczące m.in. trendu bieliźnianego, najnowszą sesję zdjęciową kapsułowej kolekcji San Valentino czy pomysły dla matek na dobranie stroju dla dziecka na specjalną okazję. To świadczy o tym, że inspiracji na tym portalu szukać mogą nie tylko młode pasjonatki mody, ale również dojrzałe kobiety sukcesu i matki, które kochają modę. Tym samym, Dolce&Gabbana wciąż podkreśla i podtrzymuje tendencję tworzenia ubrań dla szerokiej grupy odbiorców i z łatwością kontynuuje historię włoskiej, barwnej i rodzinnej marki.

źródło: swide.com
źródło: swide.com

Czytaj dalej…

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES