Tiffany & Co. ruszyło z nową kampanią. Tym razem najsłynniejszy jubiler świata stawia nie tylko na na znane twarze, ale także na różnorodność.
Najnowsza kampania reklamowa Tiffany & Co. ma celebrować optymizm, własny styl i wyrażanie siebie. Firma podkreśla, że ważna jest także różnorodność, dlatego pięć gwiazd reklamujących biżuterię różni się od siebie osobowością, wiekiem i kolorem skóry. W rolach głównych wystąpiły Kendall Jenner, Carolyn Murphy, Imaan Hammam, Mica Argañaraz i Fei Fei Sun. Modelki pozują ubrane w kultowe modele biżuterii Tiffany’ego, które mają naturalnie podkreślać ich piękno. Uwagę przykuwa również fakt, że silnie eksponowane jest kultowe niebieskie pudełko na biżuterię. Autorem zdjęć jest Craig McDean, którego zadaniem było ukazać wizerunek marki w świeży, zaskakujący sposób.
https://www.instagram.com/p/Bw17OIZlKAP/
O swoim udziale w kampanii wypowiedziały się same modelki. Kendall, która niewątpliwie jest jedną z największych gwiazd kampanii nie ukrywa, że od zawsze jest wielką fanką marki. Do jej kolekcji od dawna należą żyłkowe bransoletki, które właśnie przyszło jej reklamować. Z kolei Carolyn Murphy mówi, że biżuteria Tiffany’ego to dla niej symbol ponadczasowości, elegancji i klasyki. Cóż, ciężko się z nią nie zgodzić!
Tekst: Sylwia Nowińska