noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

“Nikt nie zbudował swojego dorobku stojąc z miejscu”. Niezwykła reklama Rimowa

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Rimowa, marka będąca producentem ekskluzywnych walizek, wypuściła wyjątkową kampanię z okazji swojego 120-lecia. Brand należący do koncernu LVMH zaangażował do niej współczesne ikony i znane osobistości, by uwiecznić ich koncepcje podróży. 

W kampanii stanowiącej miks kilku filmów krótkometrażowych, wzięli udział: tenisista Roger Federer, projektant OFF-WHITE i Louis Vuitton – Virgil Abloh, modelka Adwoa Aboah, restaurator Nobu Matsuhisa, a także projektantki biżuterii Diora – Yoo Ahn.

Kampania przedstawia podróżowanie nie tylko w dosłownym znaczeniu. Ukazuje również metafizyczne i osobiste podróże bohaterów, stanowiące coś więcej, niż tylko przemieszczanie się z miejsca w miejsce. Kampanię opiewa hasło No one builds a legacy by standing still (Nikt nie zbudował swojego dorobku stojąc z miejscu).

TUTAJ odnajdziecie więcej historii bohaterów kampanii – tym razem przedstawionych indywidualnie.

>>> Zobacz również: Raport The RealReal o odsprzedaży: Gucci rządzi, Vetements zalicza spadek

źródło: rimowa.com
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES