noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Kalfornijski sen BIZUU

REKLAMA
noSlotData

Jeżeli tak jak i nam California Dream nie jest Wam obcy – BIZUU spełnia nasze marzenie. W swojej najnowszej kampanii marka zabiera nas w podróż do Miasta Aniołów, by przedstawić swoją najnowszą, popołudniową kolekcję Après-midi 2018.

Sfotografowana przez Asię Typek na przedmieściach Los Angeles kampania to podróż marzeń do ulic znanych z hollywoodzkich filmów, w której nie mogło zabraknąć pięknych ubrań z metką BIZUU.

Après-midi 2018 to propozycje idealne na lato w mieście. Krótkie, zwiewne sukienki – z odsłoniętymi ramionami lub w bardziej eleganckiej wersji na jedno ramię – w najmodniejszą w tym sezonie kratkę. Punkt obowiązkowy każdej kolekcji marki, czyli t-shirty – BIZUU GIRLS przyozodbiony kwiatowym motywem oraz BIZUU California – w stylu lat 90., który z pewnością podbije serce niejednej fanki Beverly Hills 90210. W kolekcji nie zabrakło także charakterystycznej dla marki maxi sukienki (z modnym logowanym wykończeniem), a także dżinsu w wielu odsłonach.

A co na wieczór? Bestsellerowe swetry BIZUU znamy już z kolekcji regularnych, w Après-midi 2018 znajdziemy ich „lżejszą”i nieco bardziej szaloną (jak na lato przystało) wersję. Bananowy, wiśniowy czy liściasty print – decyzja należy do Was.

Zdjęcia słonecznej kampanii wykonała współpracująca z marką po raz kolejny fotografka Asia Typek. Za makijaż i fryzurę modelki Bri Chen z agencji Freedom, odpowiada Patrycja Korzeniak.

>>> Przeczytaj również: Buty na lato: przegląd najciekawszych modeli

mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES