Marka J.Crew przełamuje bariery i wprowadza niestandardową rozmiarówkę

51
źródło: jcrew.com

Marka J.Crew utworzyła kolekcję we współpracy z Universal Standard. Jej powstaniu przyświecał cel przełamywania barier w modzie. W związku z tym firma wypuściła ubrania w dość mało popularnych w sklepach rozmiarach. 

Do sprzedaży trafiły ubrania w rozmiarówce od XXS do 5XL. W najnowszej kolekcji znalazło się ponad 20 elementów garderoby. Są to między innymi: sukienki, kombinezony, t-shirty i spodnie.

>>> Zobacz również: Czy jesteśmy świadkami rewolucji na rynku damskiej bielizny?

Wypuszczenie nowej kolekcji okraszone jest hasłem Set your standards, które ma być namową do pozostania sobą i kreowania własnych norm, bez oglądania się na opinię innych.

Propozycje od J.Crew to połączenie kobiecej elegancji i casualowego stylu. W kolekcji stworzonej przy współpracy z Universal Standard, kobiety mają poczuć się wygodnie i swobodnie. Marka podkreśla, że to ubrania mają dopasować się do kobiety, a nie na odwrót. Alexandra Waldman, współzałożycielka Universal Studio, przyznała w filmie promocyjnym, że we współpracy najbardziej ucieszył ją fakt stworzenia nowej ery dla kobiet. Ery, która zjednoczy je pod względem stylu, a nie będzie segregować ze względu na rozmiary ich ciała.

Czy krok ten oznacza zmiany w branży odzieżowej i coraz większą tolerancję dla osób noszących rozmiary odstające od przyjmowanych norm? Mamy nadzieję, że tak.