Kolekcja „Press Play”, to pełna energii kolekcja, która po prostu wprawia w dobry nastrój. Kolekcja SS22 nawiązuje do ekscentrycznej mody lat 80. i 90. XX wieku. Mocna paleta kolorów, nadruków oraz wyraziste dodatki dają wolną drogą do zabawy mody, dopasowując, łącząc i mieszając ze sobą poszczególne elementy.
Zainspirowana została muzycznymi muzami Generacji Z, które dzięki swojemu stylowi i osobowościom potrafią błyszczeć. „Tworząc kolekcję SS22 mieliśmy w głowie sylwetki muzycznych osobowości. Zainspirowało nas ich zaangażowanie, a także indywidualizm widoczny w ich ubraniach, jak i postawach. Kolekcja to przede wszystkim zabawa bez ograniczeń, mająca na celu pomóc naszym klientom w tworzeniu ich własnego, optymistycznego wyglądu” – mówi Linda Wikell, Concept Designer odpowiedzialny za koncept H&M Studio
Kluczowe elementy emanują postawą „zobacz i daj się zobaczyć”. Od awangardowych, sznurowanych dżinsów i luźnych garniturów, po limonkowo-zielone kostiumy kąpielowe czy body w panterkę, które można nosić wszędzie. Dżinsowa mini spódniczka z ćwiekami, siateczkowy top z falbankami i mała czarna sukienka wykończona kryształkami przypominają klimat późnych lat 90. Aż chciałoby się zaśpiewać „Oops… I did it again”. Tymczasem koszulka z organicznej bawełny ma charakterystyczny wizerunek ust odmienionych w stylu Pop Art autorstwa berlińskiego ilustratora Stefana Fählera.
„W powietrzu unosi się nowy nastrój żywiołowości, który sprawia, że wszyscy znowu chcemy ubierać się w bajeczne ubrania. Przypomnienie ducha va-va-voom, który definiował modę od lat 80. do początku XXI wieku. W kolekcji SS22 chcieliśmy przywrócić modę, która dzięki swojemu szaleństwu daje nam powody do radości!” – mówi Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor w H&M
Jeśli chodzi o akcesoria, kolekcja skupia się na wyrazistych elementach, od zielonych wężowych kolczyków i naszyjników z łańcuszków po wysadzane ćwiekami buty na platformie i czerwone buty w kowbojskim stylu.
Każdy element kolekcji jest wykonany z materiałów pozyskiwanych w sposób bardziej zrównoważony, w tym z poliestru z recyklingu, poliamidu z recyklingu i wełny z recyklingu.
Kolekcja H&M Studio SS22 będzie dostępna online na hm.com od 24 lutego.
Kampania H&M Studio SS22 został stworzona i sfotografowana przez Reto Schmid, a wystylizowana przez Georgię Pendlebury. 22-letnia Devon Ross będąca twarzą kampanii, dziecko sceny muzycznej Los Angeles, wnosi do kampanii młodzieńczy dynamizm i niecodzienną nutę, która została uchwycona w Londynie.