“Według badania firmy analitycznej Quantum Metric, przychody detalistów, którzy prowadzą online’owy sklep detaliczny, wzrosły o ponad połowę! Firma przeanalizowała łącznie około 5,5 miliarda anonimowych wizyt, jakich dokonali klienci z USA za pośrednictwem sieci www, tak na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych. Pod uwagę wzięto okres od 27 stycznia do 23 lutego, kiedy to choroba zaczęła szybko rozprzestrzeniać się poza Azją.
– Pogłębiona analiza wykazała, że o blisko 10 proc. wzrósł wskaźnik konwersji w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Znacznie więcej kupujących, którzy odwiedzali strony internetowe sprzedawców, ostatecznie dokonało zakupu. To jeden z najważniejszych wskaźników w handlu online, który mierzy zarówno skuteczność naszych działań reklamowych w sieci, jak i ogólną atrakcyjność oferty, na którą składa się wiele czynników, np. cena, jakość, renoma itd. – zauważa Sascha Stockem z Nethansy, która specjalizuje się w optymalizacji sprzedaży na platformie e-commerce Amazona, wprowadzając na nią polskie i niemieckie firmy.
Jak powinny zachować się firmy, aby popłynąć na fali wywołanej uderzeniem epidemii?” – mmponline.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://mmponline.pl/artykuly/235727,handel-online-kwitnie-w-czasie-pandemii?utm_source=Lettly+Newsletter+PL&utm_campaign=754ec0618d-EMAIL_CAMPAIGN_2020_04_20_07_00&utm_medium=email&utm_term=0_9fd79b6bda-754ec0618d-184503233″]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]