noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Gucci: zmiany w marce

Ciąg dalszy wielkich zmian w Gucci. Do włoskiego domu mody dołącza Alessio Vannetti, związany dotychczas z Valentino

REKLAMA
noSlotData

Kolejny istotny transfer w branży. Alessio Vannetti przechodzi z Valentino do Gucci, by wraz z Sabato De Sarno rozpocząć nowy rozdział w historii włoskiego domu mody. 

Autor: Aleksandra Zawadzka

Zmiany w Gucci: odejścia z firmy i nowe zatrudnienia

“Zmiany, zmiany, “zmiany” – tak krótko można byłoby podsumować to, co dzieje się przez ostatni rok w Gucci. Pod koniec listopada 2022 roku Alessandro Michele zdecydował się pożegnać z włoskim domem mody i zrezygnował ze stanowiska dyrektora kreatywnego. Niedługo potem mianowano nim Sabato De Sarno i wreszcie, po miesiącach pracy, w pierwszej połowie sierpnia mogliśmy zobaczyć zapowiedź kampanii “nowego Gucci”, w której wystąpiła słynna modelka Daria Werbowy. Chwilę przed tym wypowiedzenie złożył jeszcze Marco Bizzarri, który od 2015 roku był prezesem i dyrektorem generalnym Gucci.

Przed zarządem Gucci i samym Sabato De Sarno trudne najbliższe miesiące, które zaważą o przyszłości całej firmy. Czy czeka nas powiew świeżości? Kolejne odrodzenie włoskiego domu mody (chociaż klienci uwielbiali estetykę obraną przez Michele)? Dziennikarze i krytycy branży prześcigają się w swoich szacunkach, a Gucci… zatrudnia kolejnych specjalistów. 

Alessio Vannetti wraca do Gucci

Teraz w mediach pojawiła się informacja, że do włoskiej marki dołącza Alessio Vannetti. Obejmie on stanowisko Chief Brand Officer, czyli dyrektora ds. marki. Przez ostatnie trzy i pół roku zajmował się dokładnie tym samym w Valentino.

Włoch ma pokierować zespołem ds. marki i zaangażowania klientów Gucci oraz będzie nadzorować „strategiczny kierunek marki i firmy, marketing, komunikację, metaświat i działania na rzecz zaangażowania klientów”. Vannetti będzie ściśle współpracował z Sabato De Sarno, by – jak czytamy w informacji prasowej – „stworzyć nowy rozdział domu, jednocześnie wzmacniając dziedzictwo marki, wartości i spójność wizerunku”.

Co ciekawe, Vannetti pracował już kilka lat temu w Gucci. W okresie 2015-2019 był dyrektorem ds. komunikacji międzynarodowej (Worldwide Communications Director). 

Zobacz: 7 najlepszych pracodawców w branży mody na świecie

Zdjęcie główne: kampania Gucci

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES