REKLAMA

GGC LAB: retail. Budowanie nowych rozwiązań dla sprzedaży na czasy post Covid-19

REKLAMA
REKLAMA

29-30 maja odbędzie się GGC LAB: Retail – hackathon online, podczas którego uczestnicy mierzyć się będą z problemami sprzedaży. Wydarzenie ma na celu wesprzeć zarówno handel – poprzez dostarczenie idei i potencjalnych rozwiązań, jak i jednostki, które na skutek pandemii straciły pracę.

Covid-19 przyśpieszył to co było nieuniknione: transformację cyfrową i technologiczną w sprzedaży. Od sklepów typu “convenience”, restauracje, przez galerie handlowe i butiki, aż do działań sklepów online. Aktualna sytuacja zwróciła uwagę na problemy w obszarach:

  • zarządzanie łańcuchem dostaw,
  • zrównoważone planowanie sprzedaży.

W efekcie pandemii, wiele firm spowolniło swoje działania, co z kolei skutkuje zwolnieniami kadr, nie tylko w firmach bezpośrednio związanych ze sprzedażą.

GeekGoesChic we współpracy z firmą Microsoft postanowili zmierzyć się z tymi wyzwaniami i zorganizować GGC LAB – hackathon połączony z sesjami mentoringowymi, w czasie którego uczestnicy będą prototypować rozwiązania dla:

  • łańcucha dostaw,
  • zrównoważonego planowania sprzedaży,
  • sklepu przyszłości.

Wydarzenie zacznie się 29 maja o 18:00, przebiegać będzie całkowicie online, zakończy się 30 maja o godzinie 19:00.

Uczestnictwo jest darmowe. Zapisywać się można poprzez formularz w Evenea: https://app.evenea.pl/event/ggclab/

Pula nagród ma wartość 10 000 zł i rośnie. Uczestnicy zachowują prawa do stworzonych podczas wydarzenia projektów. Szczegółowy plan wydarzenia znajdziecie na stronie na portalu Facebook: https://www.facebook.com/events/1614283212044490/?active_tab=about

>>> Przeczytaj również: SZKOLENIE ONLINE: Jak tworzyć modę by zarabiać

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

GGC

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES