Czy Polki pokochają tę niemiecką markę?

Do wejścia na polski rynek przygotowuje się niemiecka marka Edited. Czy podbije serca polskich klientek? 

EDITED to niemiecki sklep z modą online, który wydał swoją pierwszą kolekcję w 2014 roku. Siedziba marki znajduje się w samym sercu Berlina. Edited stawia przede wszystkim na regularne współprace z popularnymi blogerkami i ikonami współczesnej mody. Do fanek niemieckiego brandu należy należą między innymi Pernille Teisbaek, Blanca Miró Scrimieri czy Maja Wyh, we współpracy z którymi wydano kolekcje kapsułowe.

Propozycje Edited skierowane są do kobiet kochających modę. Wśród nich znajdują się między innymi bazujące na aktualnych trendach kraciaste i kwieciste sukienki i garnitury. Edited oferuje również basicowe t-shirty, klasyczne modele jeansów, czy proste, bieliźniane koszule. Wszystkie projekty utrzymane są w wielkomiejskim stylu.

Internetowy sklep Edited wystartuje na polskim rynku 29 sierpnia.

>>> Zobacz również: Jeden z najpopularniejszych sklepów wśród influencerek otworzył siedzibę w Polsce

źródło: edited.de
źródło: edited.de
źródło: edited.de
źródło: edited.de

Newsletter

FASHION BIZNES