noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Niemiecki detalista przekazał informację o zamiarze sprzedaży akcji w cenie od 26 do 30 euro w ramach jednej z pierwszych tegorocznych dużych ofert publicznych w Europie.

Douglas kończy rok z rekordową sprzedażą. Zyski grupy poszybowały w górę

REKLAMA
noSlotData

Sieć perfumerii Douglas kończy rok ze wspaniałymi wynikami. Odnotowuje rekordowe wyniki finansowe i wkracza na dwa kolejne rynki – słoweński i belgijski.

Sieć perfumerii Douglas – najlepszy czwarty kwartał

Najlepszy dla Douglasa był czwarty kwartał tego roku, trwający od lipca do września 2023. To on najbardziej przyczynił się do sukcesu perfumerii. Sprzedaż netto w tym okresie wyniosła 883 mln EUR, co oznacza wzrost o 9,1 proc. rdr (sprzedaż pochodziło z obydwu kanałów – stacjonarnego i e-commerce’owego).

Przeczytaj również: Perfumy, które sprawiły, że obrócił się za mną każdy mężczyzna

Douglas – rekordowe wyniki finansowe

Od września 2022 r. do października 2023 r. sieć perfumerii Douglas odnotowała rekordowe wyniki finansowe, które, jak podają najnowsze dane, przekroczyły magiczna granicę 4 mld EUR skorygowanej sprzedaży netto. Z raportu wynika, że do wzrostu sprzedaży przyczynił się przede wszystkim model omnichannel. Zarówno sklepy stacjonarne (wzrost o 13 proc.), jak i e-commerce (wzrost o 10,3 proc.) odnotowały dwucyfrowy wzrost.

Znaczenie miała też poprawa rentowności biznesu. EBITDA wzrosła o ok. 22,3 proc. do kwoty 725, 9 mln EUR, co poskutkowało łącznym dodatnim dochodem netto w wysokości 16, 7 mln EUR.

Przeczytaj również: Douglas coraz bliżej giełdy

Douglas – nowe sklepy i plany 2024

Grupa, do której należy Douglas może się pochwalić nie tylko rekordowymi wynikami finansowymi, ale też ekspansją na rynki zagraniczne i nowymi sklepami. W tym roku otworzyła aż 39 butików i poddała renowacji 76 sklepów. W nowym roku planuje kolejne otwarcia i modernizację, szczególnie w Europie Środkowo-Wschodniej. Douglas otworzył w tym roku też pierwsze perfumerie w Belgii i Słowenii, a w kolejnym roku zamierza zwiększyć liczbę sklepów w tych państwach.

Przeczytaj również: Pewność siebie zaklęta we flakonikach

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

biznes

moda

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES