noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Sklep internetowy DeeZee zamyka się. CCC S.A. ujawnia powody. Na zdjęciu kampania DeeZee przedstawiająca zbliżenie na nogi modelki w czarnych pikowanych klapkach ze złotymi elementami. Kobieta trzyma dłońmi swoje nogi.

Dlaczego sklep internetowy DeeZee zamyka się? Znamy powody

REKLAMA
noSlotData

DeeZee, znany i lubiany przez Polki, sklep internetowy, oficjalnie kończy swoją działalność w sieci. Klientki zrobią w nim zakupy tylko do 31 grudnia 2024. Skąd ta decyzja? Powody rozwiewa najnowszy komunikat spółki CCC. 

DeeZee, popularny sklep internetowy, przez lata podbijał serca Polek szeroka ofertą tanich butów i torebek. Teraz ogłoszono, że z dniem 31 grudnia 2024, sklep zamknie swoją działalność. Wiadomość ta wywołała lawinę komentarzy internautek, które są rozczarowane decyzją sieci. 

Jako DEEZEE SP. Z O.O uprzejmie informujemy, że nasz Sklep Internetowy DeeZee w dniu 31.12.2024 roku zostanie zamknięty. W związku z powyższym z przykrością wypowiadamy łączącą nas z Tobą umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną świadczonych za pośrednictwem naszego Sklepu Internetowego z zachowaniem czternastodniowego terminu wypowiedzenia. Tym samym łącząca nas umowa ulega rozwiązaniu z upływem dnia 31.12.2024 roku. 

– brzmi treść oświadczenia opublikowanego w mediach społecznościowych DeeZee.

Co dalej z DeeZee?

Zamknięcie sklepu intetnetowego DeeZee nie jest jednoznaczne z ostatecznym zniknięciem rynku. Jak poinformowała spółka CCC w najnowszym komunikacie, DeeZee ma zostać wcielony do platformy MODIVO, należącej do portfela CCC S.A.

Sklep internetowy DeeZee – marki, będącej silnym i rozpoznawalnym brandem modowym w Polsce, z ofertą obuwia i akcesoriów dla kobiet  – w ramach nowej strategii biznesowej zostanie zintegrowany z MODIVO, a sprzedaż produktów DeeZee będzie realizowana przez omnichannelowe kanały MODIVO i CCC.

– czytamy w komunikacie CCC S.A.

Spółka CCC zaznaczyła również, że DeeZee wciąż pozostaje aktywne w swoich mediach społecznościowych, gdzie gromadzi szerokie grono miłośniczek aktualnych trendów. Warto zaznaczyć, że konto Instagramowe @deezee obserwuje ponad 700 tysięcy osób.

Marka będzie również ważnym elementem synergii w ramach nowego programu lojalnościowego MODIVO, będącego jednym z elementów nowej strategii biznesowej Grupy CCC

– podkreślono. 

Swoją decyzję spółka CCC argumentuje chęcią maksymalizacji korzyści dla klientów, poprawy ich obsługi, jak i poprawy rentowności biznesu online. 

Sklep internetowy DeeZee działał w sieci od 2015 roku i został założony z inicjatywy Dominiki Żak. Dzięki atrakcyjnym cenom, szerokiej ofercie produktowej i dużej aktywności w mediach społecznościowych, w 2017 roku spółce udało się wypracować 35 mln złotych przychodu. W 2018 roku spółka CCC odkupiła od DeeZee 51% udziałów za kwotę 13 milionów złotych. Z biegiem czasu, udział spółki zwiększał się. W listopadzie 2024 CCC S.A. wykupiło pozostałe 12,28% udziałów, stając się jedynym pełnoprawnym właścicielem spółki. Transakcję sfinalizowano ze środków własnych CCC.

Tutaj przeczytasz wywiad z założycielką marki, Dominiką Żak

Trwa wyprzedaż DeeZee. Zniżki do -70%

W związku z zakończeniem działalności sklepu DeeZee, na stronie internetowej trwa wielka wyprzedaż towaru. Zakończy się ona z dniem 31 grudnia 2024 wraz z końcem działalności platformy. Buty, torebki i akcesoria są wyprzedawane z rabatem nawet do -70%. Dodatkowo, klienci mogą skorzystać z dodatkowego 20% rabatu na wybrany asortyment marki. 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

CCC

DeeZee

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES