noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

DIOR projektuje dla domatorów? Kolekcja loungewear z motywami astrologicznymi

REKLAMA
noSlotData

Niedawno na łamach „Fashion Biznes” przybliżaliśmy Wam, jak pandemia wpłynęła na funkcjonowanie i produkcję odzieży w BVLGARI. Tym razem efekty ogólnoświatowego lockdownu możemy dostrzec w najnowszej kolekcji Diora. Francuski dom mody wypuścił pierwszą w historii kapsułową kolekcję loungewear. Domowe stroje opatrzone zostały najmodniejszym motywem sezonu – astrologicznym. 

Kolekcja loungwear od Dior

„Dior chez moi” to najnowsza kolekcja zaprojektowana przez Marię Grazię Chiruri dedykowana domatorom. To efekt kilkumiesięcznego lockdownu, który zainspirował dyrektor kreatywną francuskiego domu mody. W kolekcji znajdują się satynowe piżamy, szlafroki, kapcie, bielizna domowa, wełniane poncha i hitowy oversizeowy anorak. 

Print astrologiczny zdominował ten sezon

Teraz przebywając w domu, możemy czuć się wciąż luksusowo i przede wszystkim modnie. A to za sprawą astrologicznego printu, który zdominował ubrania i dodatki z „Dior chez moi”. To obecnie jeden z największych trendów, po który sięga wiele marek odzieżowych w tym sezonie. W Polsce trend na masową skalę zapoczątkowała i rozpropagowała Jessica Mercedes w projektach autorskiej marki Veclaim. Niedawno motywy konstelacji gwizd pojawiły się także w kolekcji Pozerki.

Cieszycie się na domowe luksusy od Diora?

>>> Przeczytaj również: Jest już nowa kolekcja H&M Conscious Exclusive na sezon jesień-zima 2020

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES