Niedawno na łamach „Fashion Biznes” przybliżaliśmy Wam, jak pandemia wpłynęła na funkcjonowanie i produkcję odzieży w BVLGARI. Tym razem efekty ogólnoświatowego lockdownu możemy dostrzec w najnowszej kolekcji Diora. Francuski dom mody wypuścił pierwszą w historii kapsułową kolekcję loungewear. Domowe stroje opatrzone zostały najmodniejszym motywem sezonu – astrologicznym.
Kolekcja loungwear od Dior
„Dior chez moi” to najnowsza kolekcja zaprojektowana przez Marię Grazię Chiruri dedykowana domatorom. To efekt kilkumiesięcznego lockdownu, który zainspirował dyrektor kreatywną francuskiego domu mody. W kolekcji znajdują się satynowe piżamy, szlafroki, kapcie, bielizna domowa, wełniane poncha i hitowy oversizeowy anorak.
Print astrologiczny zdominował ten sezon
Teraz przebywając w domu, możemy czuć się wciąż luksusowo i przede wszystkim modnie. A to za sprawą astrologicznego printu, który zdominował ubrania i dodatki z „Dior chez moi”. To obecnie jeden z największych trendów, po który sięga wiele marek odzieżowych w tym sezonie. W Polsce trend na masową skalę zapoczątkowała i rozpropagowała Jessica Mercedes w projektach autorskiej marki Veclaim. Niedawno motywy konstelacji gwizd pojawiły się także w kolekcji Pozerki.
Cieszycie się na domowe luksusy od Diora?