Polska firma odzieżowa LPP w ubiegłym roku zaskoczyła wszystkich stawiając, w jesiennej kampanii swojej flagowej marki Reserved, na modelkę światowego formatu Kate Moss. Wówczas firma zapowiadała, że Reserved zmienia się i wkracza na międzynarodową arenę. Tym razem twarzą kolekcji na sezon wiosna-lato 2018 została Cindy Crawford. Wybór rozpoznawalnych twarzy kampanii kolejnych sezonów to element budowania globalnej rozpoznawalności marki Reserved i firmy LPP.
Reserved to najszybciej rozwijająca się marka gdańskiej firmy odzieżowej LPP, w której portfolio znajdują się również tak znane brandy jak Mohito, Cropp, House czy Sinsay. Sklepy flagowej marki znajdują się obecnie w 20 krajach Europy i Bliskiego Wschodu. W 2017 roku salony Reserved miały swój spektakularny debiut na ulicach handlowych dwóch modowych stolic Europy – Berlina i Londynu. W tym roku flagowa marka będzie dostępna na kolejnych zagranicznych rynkach: w Izraelu, Kazachstanie i Słowenii.
Jesteśmy dumni, że jako jedyna polska firma odzieżowa, konsekwentnie wzmacniamy swoją obecność na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, Europy Zachodniej, Rosji oraz Bliskiego Wschodu – mówi Marek Piechocki, Prezes LPP. Międzynarodowa kampania z udziałem Cindy Crawford jest częścią naszej strategii, w której kładziemy nacisk na zwiększenie rozpoznawalności naszej flagowej marki Reserved. Jej produkty cieszą się już dziś uznaniem klientów w Europie i poza jej granicami.
>>> Przeczytaj również: Właściciel RESERVED zwiększa sprzedaż o prawie jedną czwartą a jaki będzie okres świąteczny?
Wielkim wydarzeniem ubiegłego roku było otwarcie sklepu Reserved na kultowej Oxford Street w Londynie, któremu towarzyszyła kampania z ikoną mody Kate Moss. Pod koniec roku w świątecznej reklamie marki udział wzięły czołowe top modelki i modele: Irina Shayk, Adwoa Aboah, Jordan Dunn i Jon Kortajarena. Tym razem w promowaniu kolekcji wiosenno-letniej 2018 firma LPP postawiła na ikonę świata modelingu – Cindy Crawford.
Wybór top modelki na nową twarz marki to nie przypadek. Koncept kampanii nawiązuje do estetyki lat 80., czyli okresu, w którym kariera Crawford nabierała największego tempa. Ona sama zaś awansowała na ikonę amerykańskiej mody. W najnowszej kampanii nostalgicznie wracamy do czasów „power woman” i lat 80. Ich kwintesencją w modzie jest niepodważalnie Cindy Crawford. Gwiazda w wiosennej kampanii Reserved utożsamia zmysłowość i kobiecość przekornie podkreślone poprzez zdrowy dystans do siebie. Kampania „I Love you Cindy” będzie mieć nieco żartobliwy wydźwięk tak, by poruszając się w świecie mody i galopujących trendów estetycznych nie zapominać, iż egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy – mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.
Kampania „I LOVE YOU CINDY” z Cindy Crawford w roli głównej, to nawiązanie do złotej ery boomboxów, lakierów do włosów i słynnych telefonów-cegieł. Przeniesie ona wszystkich na słoneczne, amerykańskie przedmieścia z lat 80. ubiegłego wieku. Bohaterami wideo „I love you Cindy”, poza pierwszoplanową Cindy Crawford, będą również Dacre Montgomery – bohater serialu Stranger Things oraz Eric Roberts – brat aktorki Julie Roberts. Start kampanii zaplanowany jest na 15 marca br. Materiały z kampanii będzie można śledzić pod oficjalnym tagiem # iLoveYouCindy.