Marine Tanguy, założycielka pierwszej na świecie agencji promującej nowych artystów. Marion Verboom, artystka tworząca niezwykłe formy będące metaforą różnych kultur. Linda Bortoletto, niezłomna podróżniczka, która samodzielnie przemierzyła Syberię, Himalaje i pustynię Negev. Oto bohaterki nowej kampanii promującej zapach Chloé Nomade.
Marka Chloé przedstawiła nowe bohaterki kampanii perfum Nomade. Tym razem to współczesne “koczowniczki”, które bezustannie odkrywają świat na trzech zupełnie różnych płaszczyznach. Marine jeździ po świecie, by poznawać nowych artystów. Marion – by szukać inspiracji a potem tworzyć sztukę. Natomiast dla Lindy ekstremalne podróże to sposób na życie. W krótkich formach filmowych opublikowanych na Instagramie francuskiego domu mody, nowe #ChloeGirls opowiadają swoje inspirujące historie.
https://www.instagram.com/p/BvrO9vWAMab/
Filmowe reklamy Nomade nie są typowymi reklamami perfum. Nie są to też standardowe filmy modowe. Kampania została utrzymana w stylu kina indie, a zdjęcia wyglądają, jakby były nagrywane kamerą analogową. Widzimy na nich przepiękne, malownicze ujęcia krajobrazów i klimatyczne przebitki pokazujące styl życia bohaterek, uzupełnione w ich własną narrację. Całość tworzy bardzo przyjemny dla oka, inspirujący obraz. Jesteśmy ciekawi, czy zachęci on odbiorców do zakupu perfum.
Tekst: Sylwia Nowińska