noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Chanel i Dior otworzą butiki w Polsce

REKLAMA
noSlotData

Rynek dóbr luksusowych ma się w Polsce coraz lepiej. Jak nieoficjalnie udało się dowiedzieć dziennikarzom „Rzeczpospolitej”, Chanel i Dior otworzą pierwsze butiki w Warszawie już w 2020 roku.

Butiki tych dwóch luksusowych marek byłyby ich debiutem polskim rynku oraz na zakupowej mapie Warszawy. Do tej pory nad Wisłą mogliśmy jedynie zrobić zakupy kosmetyczne w salonach Chanel Beauty oraz Dior Beauty (którego otwarcie owiane było sporymi kontrowersjami). Jak sugeruje „Rzeczpospolita”, teraz miałoby chodzić o butiki z regularną kolekcją odzieży i akcesoriów.

Jak udało się dowiedzieć dziennikarzom „Rzeczpospolitej” butiki miałyby powstać blisko siebie w handlowej części otwartego rok temu Hotelu Europejskiego w Warszawie. Dokładnie w tej samej lokalizacji w listopadzie ruszył m.in. pierwszy w Polsce luksusowy butik francuskiej marki Hermes, salon W.Kruk (zajmujący się dystrybucją zegarków Rolex) oraz butik z polskimi markami premium.

Ze względu na obowiązujące klauzule poufności nie udzielamy informacji na temat statusu negocjacji z kolejnymi markami, które pojawią się w Europejski Boutiques. Ponadto mamy w zwyczaju pozostawianie tego przywileju, jakim jest ogłoszenie ekspansji marki, po stronie naszych najemców – wyjaśnia w rozmowie z „Rzeczpospolitą” Katarzyna Lemańska, dyrektor wynajmu i marketingu H.E.S.A., właściciela hotelu.

„Rzeczpospolita” informuje, że otwarcia butików możemy spodziewać się w ciągu kilku miesięcy. Kiedy dokładnie? Obiecujemy bacznie monitorować ten temat i informować Was, gdy tylko pojawią się kolejne informacje.

Jak wskazują autorzy raportu KPMG, rynek dóbr luksusowych w Polsce rozwija się w bardzo przyzwoitym tempie. W porównaniu do roku ubiegłego, wzrost wyniósł 5,4%. Najbliższe pięć lat ma stanowić okres dalszego rozwoju. Prognozuje się, ze polski rynek dóbr luksusowych może osiągnąć wartość powyżej 38 miliardów złotych (co stanowiłoby 51% wzrost w stosunku do 2019 roku). Czy to dobry znak dla debiutu kolejnych luksusowych marek w Polsce?

>>> Przeczytaj również: Buty za dwa tysiące, zegarek za sześć czyli luksusowa szafa Polaka. Rynek dóbr luksusowych w Polsce według KPMG

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES