REKLAMA
Calvin Klein szykuje zmiany w swojej strukturze. Będą zwolnienia

Calvin Klein szykuje się do gruntownych zmian. Zwolni ponad 100 osób w Europie

REKLAMA

Calvin Klein restrukturyzuje działalność w Europie. Tym samym amerykański producent szykuje się do zwolnień w swojej siedzibie w Amsterdamie. Powodem tych działań ma być większe skupienie się na rynku Stanów Zjednoczonych i nowej globalnej strukturze.

Przeczytaj również: Alan Jakubowicz, Creative Project Manager dla marek Calvin Klein i Tommy Hilfiger: “W Amsterdamie musiałem wyzbyć się polskich kompleksów. Że jestem gorszy, mniej utalentowany i niewystarczający” [wywiad]

W obliczu zmian w strukturach amerykańskiego potentata, pracę może stracić około 100 osób. Redukcje mają objąć działy kreatywne, w tym działy projektowania czy rozwoju produktu. Miejsca pracy mają być zredukowane w okresie od maja do sierpnia 2024. 

Rzecznik koncernu PVH potwierdził, że firma szykuje się do zwolnień, jednak nie ujawnił ile dokładnie osób straci prace w szeregach CK. Podkreślono jednak, że wraz z „redukcją siły roboczej” niektóre opisy stanowisk zmieniły się, aby odzwierciedlać nowe obowiązki w zmieniających się strukturach marki. 

Amerykańska marka premium pracuje nad stworzeniem nowej globalnej struktury firmy pod przewodnictwem Evy Serano, nowej prezydent marki wybranej w marcu 2023. W ramach reorganizacji, w październiku marka mianowała również Evę Vidal Dans jako nową dyrektor produktu.

Amsterdam pozostanie główną siedzibą marki Tommy Hilfiger

Nie oznacza to jednak, że producent planuje wycofać się z Europy. Rzecznik PVH podkreślił, że hub w Amsterdamie wciąż będzie funkcjonał jako jeden z oddziałów spółki i marki Tommy Hilfiger. Biuro ma pozostać jednocześnie centrum operacji dla regionu EMEA, obejmującego Europę, Bliski Wschód i Afrykę, które mają pozostać jednymi z najważniejszych rynków wzrostu grupy. 

Naszą wizją jest zbudowanie Calvina Kleina i Tommy’ego Hilfigera w najbardziej pożądane marki stylu życia i uczynić PVH jedną z grup o najwyższej wydajności. Wykonując tę wizję, Amsterdam odgrywa znaczącą rolę zarówno naszą regionalną siedzibę główną EMEA, jak i globalną siedzibę głównej naszej marki Tommy Hilfiger” – podkreślił rzecznik PVH. 

Zdjęcie główne: Calvin Klein kampania 2022

Przeczytaj również: Calvin Klein: jak stworzył markę przynoszącą milionowe zyski?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES