noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Burberry będzie sprzedawać limitowane kolekcje przez Instagrama

REKLAMA
noSlotData

Wszyscy fani Burberry powinni koniecznie zaznaczyć każdy 17 dzień miesiąca w swoich kalendarzach. To właśnie wtedy na Instagramie marki pojawiać się będzie w sprzedaży limitowana kolekcja. 

Odkąd Riccardo Tisci przejął w marcu stanowisko dyrektora kreatywnego, konsekwentnie stara się wprowadzać nowe strategie do brytyjskiego domu mody. Od początku jego kadencji dużo mówiło się między innymi o poszerzeniu działalności (w tym sprzedaży) za pośrednictwem kanałów digitalowych. Istotnym działaniem w tym kierunku była sprzedaż koszulek za pośrednictwem Instagrama, jeszcze przed oficjalnym zaprezentowaniem pierwszej kolekcji stworzonej przez Tisci.

>>> Zobacz również: Przedsmak najnowszej kolekcji Burberry dostępny na Instagramie przez 24 godziny

Kolejną decyzją w kwestii sprzedaży na Instagramie, była sprzedaż za pośrednictwem platformy najnowszej kolekcji domu mody zaledwie 30 minut po starcie pokazu zorganizowanego w trakcie Londyńskiego Tygodnia Mody.

Teraz Burberry przygotowało dla swoich fanów kolejną niespodziankę. Marka ogłosiła, że co miesiąc na jej oficjalnym Instagramie będzie można kupić elementy limitowanej kolekcji B series. Z miesiąca na miesiąc dostępne produkty mają się zmieniać.

https://www.instagram.com/p/BpCI9uqnh77/?taken-by=burberry

Sprzedaż rozpocznie się każdego 17-go dnia miesiąca o godzinie 12:00 (lokalnego czasu w Wielkiej Brytanii) i potrwa przez 24 godziny.

Pierwsza taka akcja miała miejsce 17 października. Wtedy to fani brytyjskiego domu mody mogli zakupić białe uniseksowe T-shirty i bluzy z nadrukowanym czerwonym logo marki.

Zabieg ten pokazuje, że Tisci chce przyciągnąć jeszcze większą uwagę klientów i pozostać z nimi w stałym kontakcie. Czy regularne wypuszczanie limitowanych kolekcji zdobędzie popularność pośród miłośników brytyjskiej marki i skutecznie przełoży się na wyniki finansowe? Tego z pewnością dowiemy się w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Mamy jednak nieodparte wrażenie, że ograniczona dostępność znacząco wpłynie na atrakcyjność produktów oraz chęć ich posiadania.

>>> Zobacz również: Czy nowa strategia uratuje Burberry?

https://www.instagram.com/p/Bo9PuLuHHWe/?taken-by=burberry

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES