noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Berliński supermarket podaje ceny produktów zawierające koszt klimatyczny. To ekologiczny eksperyment.

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

W supermarkecie Penny, obok produktów spożywczych pojawiły się plakietki z dwoma cenami. Jedna z nich to oficjalna cena artykuły żywnościowego natomiast druga to cena, w której uwzględniono koszt klimatyczny danego towaru. To ekologiczny eksperyment mający na celu edukację konsumentów. 

Ekologiczna świadomość społeczeństwa rośnie, jednak równolegle pogłębia się kryzys klimatyczny. Dlatego berliński supermarket postanowił edukować swoich klientów w zakresie wyborów żywnościowych. Eksperyment poparty jest badaniami na Uniwersytecie Augsburskim. Doświadczalna plakietka to cena produktu zawierająca koszt klimatyczny, oszacowana na podstawie wartości towaru, jak również kosztu środowiskowego, poniesionego przy produkcji danej żywności np. zużycia wody czy emisji gazów cieplarnianych. Eksperyment ma sprawdzić wrażliwość i świadomość konsumentów oraz skłonić ich do większego zastanowienia podczas późniejszego dokonywania zakupów. Czy Waszym zdaniem eksperyment powiedzie się?

>>> CZYTAJ RÓWNIEŻ: Teraz puste butelki YOPE można ponownie napełnić ulubionymi produktami w znanych sieciówkach

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
Tagi
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES