Hennes & Mauritz zaprasza kolejną perełkę mody do współpracy. To wielkie zaskoczenie, że dyrektor kreatywny Balmain, Olivier Rousteing, stworzył limitowaną edycję kolekcji specjalnie dla szwedzkiego giganta H&M. Capsule collection trafi do sklepów 5 listopada.
Jesteśmy podekscytowani wspólnym projektem z Balmain, który potrafi zaoferować klientowi coś więcej niż tylko ubranie. To pełne doświadczenie dla zmysłów zwłaszcza, że Balmain jest znany z wyjątkowego stylu: duszy couture i street style. To mieszanka wyrazistości i sensualności. Marka świetnie postrzegana w świecie muzyki i show biznesu, a to tym bardziej nadaje jej smaku, pisze w oświadczeniu Sofie Johansson, doradca od wizerunku firmy H&M.
Wspólny projekt został oficjalnie podany do wiadomości na rozdaniu nagród Billboard Music Awards w Las Vegas w niedzielę przez samego Rousteinga.
Kolekcja będzie dostępna w 250 sklepach na całym świecie. Ceny nie są nam jeszcze znane.
H&M ma już na swoim koncie kolaboracje z takimi artystami jak Karl Lagerfeld, Lanvin, Stella McCartney, Comme des Garçons, Marni, Versace, Roberto Cavalli, Sonia Rykiel, Viktor & Rolf and Maison i Martin Margiela.
Autor: Urszula Wiszowata