Apaszki od polskiej marki Spadiora z grafikami inspirowanymi kobiecym biustem. W piękny sposób zachęcają do profilaktyki raka piersi podczas „różowego października”. Dochód z ich sprzedaży jest przeznaczony na badania nad rakiem piersi.
Październik to miesiąc świadomości raka piersi. Z tej okazji polska marka Spadiora zaprojektowała limitowaną edycję apaszek „Kobiecość”. Różowe grafiki, znajdujące się na apaszkach, inspirowane są różnorodnością kobiecych piersi i tym, co powinno je wszystkie łączy, czyli zdrowiem.
Projekt zachęcać ma do podejmowania dyskusji w społeczeństwie na temat raka piersi i przypominać kobietom o profilaktyce.
Na stronie marki możemy przeczytać:
Ta jedwabna apaszka to manifest siły, determinacji, solidarności oraz piękna, które kryje się w naszym zdrowiu. Ta apaszka to historia o naszej odmienności, o trudnej sztuce akceptacji swojego ciała i wspieraniu siebie nawzajem. Najwyższa pora, żebyśmy przestały się oceniać, a zaczęły doceniać. „Kobiecość” to hołd złożony mojej teściowej, która po wielu latach choroby przegrała walkę z rakiem piersi.
Całkowity zysk ze sprzedaży apaszek zostanie przeznaczony na wsparcie badań nad rakiem piersi prowadzonych przez Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.