noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Answear.com otwiera stacjonarny concept store. „To przestrzeń, w której moda łączy się z kreatywnością”

REKLAMA
noSlotData

Answear.com, modowy multibrand e-commerce działający na 12 europejskich rynkach, otworzył swój jedyny concept store w prestiżowej, warszawskiej Fabryce Norblina.

Przeczytaj również: Chińscy giganci pod lupą UOKiK. Grożą im surowe kary za łamanie przepisów

Sklep stacjonarny Answear.com: co w nim znajdziemy?

Na 2000 mkw stacjonarnego sklepu Answear.com klienci, w podziale na strefy produktowe, otrzymują niezwykle zróżnicowaną ofertę. Marki dostępne w concept store to m.in.: Victoria Beckham, Tory Burch, Rotate, Custommade, Elisabetta Franchi, Liu Jo, Pinko, MICHAEL Michael Kors, Iro, Diesel, AllSaints, Vanda Novak, Coach, Swarovski, czy Furla, a także adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger czy Polo Ralph Lauren. Oferta obejmuje asortyment męski, damski i dziecięcy. Dostępne będą także marki z kategorii home & lifestyle w dziale home.

– Answear Concept Store to więcej niż sklep. To przestrzeń, w której moda łączy się z kreatywnością, a zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem. Pragniemy oferować naszym klientom nie tylko wyselekcjonowane kolekcje od światowych marek modowych, ale także wyjątkową atmosferę, najwyższy poziom komfortu podczas zakupów, a także okazję do relaksu, rozrywki i inspiracji – mówi Krzysztof Bajołek, dyrektor generalny Answear.com.

Concept store Answear.com: dodatkowe usługi

Answear.com stworzyło miejsce, które dba o wzbogacanie doświadczeń zakupowych klientów. W salonie znajdziemy Punkt Krawiec Answear, w którym można dostosować do swoich potrzeb zakupione rzeczy, a także zadbać o ich wygląd. Ponadto wewnątrz sklepu uruchomiono kawiarnię Answear x Coffeedesk. Znajdziemy tam również stanowisko Pickup Point, przeznaczone do odbierania zamówień online, wraz z opcją przymierzenia, a także wypasowania na miejscu zamówionych rzeczy.

Polski multibrand zadbał również o wprowadzenie innowacji technologicznych. W sklepie stacjonarnym Answear.com znajdziemy m.in. przestronne, inteligentne przymierzalnie umożliwiające szybki wybór rozmiaru czy koloru odzieży bez wychodzenia z przymierzalni. Ekrany zlokalizowane na terenie sklepu o podwyższonej matowości dla komfortu wizualnego klientów oraz zastosowane, po raz pierwszy na świecie, ultranowoczesne komputery kasowe firmy Elo Touch, z dwoma ekranami dla sprzedawcy i klienta, które czynią zakupy interaktywnymi i transparentnymi.

– Jestem przekonana, że tak kreatywna i dopracowana szczegółowo przestrzeń, jaką jest Answear Concept Store, pokaże pełną wyjątkowość tego, kim jesteśmy, wprowadzając kolaboracje z markami na najwyższy poziom. Zwłaszcza z tymi, które wciąż mocno opierają swoją ekspozycję o sklepy stacjonarne. Dając klientom możliwość obejrzenia na miejscu swoich ekskluzywnych, wysokojakościowych produktów – mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com. – Otwarcie concept store w takiej formie i tej konkretnej, pieczołowicie wybranej lokalizacji, jest także realizacją założeń naszej strategii oraz dopełnieniem zmiany pozycjonowania marki Answear i jej oferty “premium fashion brands” – dodaje.

Przeczytaj również: Rynek dóbr luksusowych w Polsce wyprzedził inflację. „Po raz kolejny dowiedziono tezy, że najbogatsi bogacą się najszybciej” [raport]

Gdzie znajduje się sklep stacjonarny Answear.com? Znamy miejsce i godziny otwarcia

Pierwszy stacjonarny sklep Answear.com zlokalizowany jest w Warszawie przy ul. Żelaznej 51/53 (2. piętro w Fabryce Norblina). Concept store zaprasza klientów od poniedziałku do czwartku w godzinach 11:00-21:00, w piątki i soboty 11:00-22:00, a także w niedziele handlowe między 11:00-20:00.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES