Answear.LAB startuje z limitowaną kolekcją towarzyszącą plebiscytowi WP Kobieta #Wszechmocne. Propozycje zawarte w kolekcji SHERO to przegląd największych jesiennych trendów, które jednocześnie podkreślają wewnętrzne poczucie siły, wolności i równości kobiet.
SHE + HERO = SHERO
Marka Answear.LAB prezentuje kolejną w tym roku kolekcję o wyrazistym przekazie. Tym razem zachęca kobiety, by głośniej mówiły o swoich sukcesach, doceniały swoje osiągnięcia i uświadomiły sobie, że każda z nich może być SHERO. Co kryje się pod tym pojęciem? SHERO to kobieta, superbohaterka, której największą mocą jest jej wewnętrzna siła. Skrywa w sobie wiele uczuć, jest wrażliwa, ale jednocześnie potrafi walczyć o swoje marzenia i realizuje je na własnych zasadach. Ramię w ramię walczy o cele i ideały wraz z innymi kobietami, bo wierzy w siłę siostrzeństwa i wzajemnego wsparcia.


SHERO – kolekcja pełna mocy
Kolekcja SHERO urzeka mocnym, jesiennym klimatem. W propozycja Answear.LAB znajdziemy wełniane płaszcze damskie, skórzane trencze, ramoneski i bomberki. Marynarki oversize o wyrazistych liniach czy wybijający się na pierwszy plan czerwony garnitur, choć wywodzi się z męskiej szafy, nawiązuje przede wszystkim do charakterystycznego dla lat 80. trendu power suit – stylizacji mocno stąpających po ziemi kobiet sukcesu. Z kolei sukienki: podkreślające sylwetkę, z marszczeniami czy wycięciami są ukłonem w stronę osób, które czują się pewnie we własnym ciele. Nie brakuje również elementów casualowych, wśród których znajdują się T-shirty z manifestującym siłę hasłami. Zwiewne, miękko układające się tkaniny kontrastują z charakternym, ciemnym denimem i naturalną skórą, tworząc intrygującą, różnorodną mieszankę. Propozycje Answear.LAB utrzymane są w odcieniach czerni, szarości, bieli i beżu, z mocniejszym akcentem czerwieni. Czyste, wyraziste, zdecydowane kolory mają wzmacniać przekaz kolekcji i nawiązywać do wszechmocy kobiet.
Limitowana kolekcja SHERO dostępna jest wyłącznie w sklepie internetowym answear.com: https://answear.com/s/shero-answear-lab

Answear.LAB – przez kobiety i dla kobiet
Za kolekcją SHERO, oprócz uniwersalnego, kobiecego przesłania, kryje się coś więcej. Marka Answear.LAB w swoich działaniach nie ogranicza się jedynie do tworzenia mody, ale pragnie dotrzymywać kroku swoim klientkom i wspierać je w życiu na własnych zasadach. Od początku swojej działalności, tworzy limitowane kolekcje i angażuje się w inicjatywy, które niosą za sobą także realne wsparcie dla kobiet na całym świecie.
„To wszystko daje nam inspirację do podejmowania kolejnych działań takich jak chociażby tworzenie kolekcji o superbohaterkach. W Answear.LAB wierzymy, że każda z nas, niezależnie od pochodzenia, wyznania czy orientacji seksualnej powinna mieć szansę na realizowanie się, spełnianie swoich marzeń oraz godne życie. Chcemy pokazywać kobietom, że mają w sobie siłę, która sprawia, że mogą czuć się wyjątkowe i wszechmocne każdego dnia.”
– tłumaczy Agnieszka Korsak, Brand Director Answear.LAB

Do głośnych działań brandu należy zeszłoroczna kolekcja Girl Power, z której dochód został przeznaczony na wsparcie podopiecznych fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej. Marka rozpoczęła również działania „I’m a feminist”, które mają na celu rozpowszechnienie świadomości o Światowym Dniu Feminizmu i edukację o roli równouprawnienia. W tym roku wraz z Answear dołączyła do inicjatywy „Wszechmocne”, gdzie razem z Wirtualną Polską przedstawia historię zwykłych kobiet, których moc polega na codziennym podejmowaniu ciężkiej pracy i pokonywaniu życiowych trudności.
Przeczytaj również: „Rolą dużych marek o potężnych zasięgach jest prowadzenie odważnej komunikacji”. Rozmawiamy z Agą Korsak, dyrektorką marki Answear.LAB



