answear.com women's voices

Answear.com lifespiruje podczas „Co Jest Grane Festival. Women’s Voices Edition inspired by Answear.com”

Topowe polskie artystki, wspaniałe koncerty, swobodna piknikowa atmosfera, festiwalowe spotkania i rozmowy o odwadze i byciu sobą, a także to, co nieodłącznie kojarzy się z festiwalami – czyli najlepsze food trucki z kuchnią z całego świata – to tylko wybrane atrakcje tegorocznej edycji „Co Jest Grane Festival. Women’s Voices Edition inspired by Answear.com”, którego partnerem głównym po raz kolejny jest marka Answear.com.

 W tym roku zobaczymy „Co Jest Grane Festival” w nowej odsłonie jako „Co Jest Grane Festival. Women’s Voices Edition inspired by Answear.com”. Głównym patronem wydarzenia został Answear.com, którego inspiracje wykraczają daleko poza świat mody. W swoich działaniach szczególnie mocno skupia się na kobietach, wierząc w ich siłę, podziwiając za odwagę, dopingując do zmian, łamania schematów i walki o siebie. Festiwal „Co Jest Grane. Women’s Voices Edition inspired by Answear.com” to nie pierwszy tego typu projekt, w który angażuje się marka. Multibrand patronował już zeszłorocznej edycji festiwalu Women’s Voices, odbywającej się w Bydgoszczy.

Rola „patrona kobiecych głosów” jest dla nas dużym wyróżnieniem i ważną misją, nie tylko w kontekście festiwalu. Od lat w naszych działaniach koncentrujemy się na inspirowaniu kobiet, zachęcaniu ich do życia na własnych zasadach oraz walki o własne marzenia. Za pośrednictwem festiwalu Women’s Voices i głosów najlepszych polskich artystek, ta myśl ma szanse jeszcze mocniej wybrzmieć i dotrzeć do naszych klientek a także innych osób, które wezmą udział w wydarzeniu – Magdalena Dąbrowska, członek zarządu Answear.com

>>> Przeczytaj również: „Chcemy powiedzieć kobietom, że nie muszą być skromne” – Magdalena Dąbrowska, członek zarządu Answear.com o misji wspierania kobiet [WYWIAD]

„Co Jest Grane Festival” to dwa dni przepełnione najlepszą polską muzyką. Stery zarówno na scenie, jak i poza nią, w większości przejmą kobiety. Choć nie zabraknie także znanych męskich twórców, to całość festiwalu – począwszy od wyboru repertuaru, scenografii, aż po finałowy koncert, znajdzie się w mocy i rękach wyjątkowych artystek. Usłyszymy m.in. Paulinę Przybysz, Anię Karwan, Margaret, Julię Pietruchę, Monikę Borzym, Natalię Przybysz, Kasię Lins, Marię Peszek i Brodkę, które wystąpią w wyjątkowym repertuarze stworzonym na potrzeby wydarzenia.

Podczas festiwalu powstanie również strefa spotkań pod hasłem „BE BRAVE” współtworzona przez answear.LAB – markę dostępną wyłącznie na Answear.com, który inspiruje kobiety do życia na własnych zasadach. Odbędą się w niej spotkania oraz rozmowy z artystkami m. in. o odwadze i byciu sobą. Co więcej, osoby odwiedzające strefę „BE BRAVE” będą miały możliwość posłuchać Agnieszki Korsak, dyrektorki marki answear.LAB, która opowie o swoich doświadczeniach związanych z tworzeniem odważnej marki modowej. Zaraz przy strefie będzie znajdował się również pop-up store answear.LAB, w którym uczestnicy festiwalu będą mogli obejrzeć najnowszą kolekcję, a także skorzystać z atrakcji, jakie przygotował dla nich partner główny wydarzenia. Z okazji festiwalu marka answear.LAB stworzyła bowiem wyjątkową, limitowaną kolekcję “Be Brave”, przypominającą o odwadze i śmiałości. W festiwalowych propozycjach bunt i wyzwolenie przeplatają się z rockowym artyzmem, motywami ze świata sztuki i symboliką nawiązującą do przełomowych momentów kobiecej historii. Całość dostępna jest w sprzedaży na Answear.com: https://answear.com/s/be-brave.

>>> Przeczytaj również: Jak przepracować 10 lat u jednego pracodawcy i nadal być szczęśliwym? Wywiad z Joanną Kosman, Kierownik Marketingu ANSWEAR.com

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Newsletter

FASHION BIZNES