noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
answear.com women's voices

Answear.com lifespiruje podczas „Co Jest Grane Festival. Women’s Voices Edition inspired by Answear.com”

REKLAMA
noSlotData

Topowe polskie artystki, wspaniałe koncerty, swobodna piknikowa atmosfera, festiwalowe spotkania i rozmowy o odwadze i byciu sobą, a także to, co nieodłącznie kojarzy się z festiwalami – czyli najlepsze food trucki z kuchnią z całego świata – to tylko wybrane atrakcje tegorocznej edycji „Co Jest Grane Festival. Women’s Voices Edition inspired by Answear.com”, którego partnerem głównym po raz kolejny jest marka Answear.com.

 W tym roku zobaczymy „Co Jest Grane Festival” w nowej odsłonie jako „Co Jest Grane Festival. Women’s Voices Edition inspired by Answear.com”. Głównym patronem wydarzenia został Answear.com, którego inspiracje wykraczają daleko poza świat mody. W swoich działaniach szczególnie mocno skupia się na kobietach, wierząc w ich siłę, podziwiając za odwagę, dopingując do zmian, łamania schematów i walki o siebie. Festiwal „Co Jest Grane. Women’s Voices Edition inspired by Answear.com” to nie pierwszy tego typu projekt, w który angażuje się marka. Multibrand patronował już zeszłorocznej edycji festiwalu Women’s Voices, odbywającej się w Bydgoszczy.

Rola „patrona kobiecych głosów” jest dla nas dużym wyróżnieniem i ważną misją, nie tylko w kontekście festiwalu. Od lat w naszych działaniach koncentrujemy się na inspirowaniu kobiet, zachęcaniu ich do życia na własnych zasadach oraz walki o własne marzenia. Za pośrednictwem festiwalu Women’s Voices i głosów najlepszych polskich artystek, ta myśl ma szanse jeszcze mocniej wybrzmieć i dotrzeć do naszych klientek a także innych osób, które wezmą udział w wydarzeniu – Magdalena Dąbrowska, członek zarządu Answear.com

>>> Przeczytaj również: „Chcemy powiedzieć kobietom, że nie muszą być skromne” – Magdalena Dąbrowska, członek zarządu Answear.com o misji wspierania kobiet [WYWIAD]

„Co Jest Grane Festival” to dwa dni przepełnione najlepszą polską muzyką. Stery zarówno na scenie, jak i poza nią, w większości przejmą kobiety. Choć nie zabraknie także znanych męskich twórców, to całość festiwalu – począwszy od wyboru repertuaru, scenografii, aż po finałowy koncert, znajdzie się w mocy i rękach wyjątkowych artystek. Usłyszymy m.in. Paulinę Przybysz, Anię Karwan, Margaret, Julię Pietruchę, Monikę Borzym, Natalię Przybysz, Kasię Lins, Marię Peszek i Brodkę, które wystąpią w wyjątkowym repertuarze stworzonym na potrzeby wydarzenia.

Podczas festiwalu powstanie również strefa spotkań pod hasłem „BE BRAVE” współtworzona przez answear.LAB – markę dostępną wyłącznie na Answear.com, który inspiruje kobiety do życia na własnych zasadach. Odbędą się w niej spotkania oraz rozmowy z artystkami m. in. o odwadze i byciu sobą. Co więcej, osoby odwiedzające strefę „BE BRAVE” będą miały możliwość posłuchać Agnieszki Korsak, dyrektorki marki answear.LAB, która opowie o swoich doświadczeniach związanych z tworzeniem odważnej marki modowej. Zaraz przy strefie będzie znajdował się również pop-up store answear.LAB, w którym uczestnicy festiwalu będą mogli obejrzeć najnowszą kolekcję, a także skorzystać z atrakcji, jakie przygotował dla nich partner główny wydarzenia. Z okazji festiwalu marka answear.LAB stworzyła bowiem wyjątkową, limitowaną kolekcję “Be Brave”, przypominającą o odwadze i śmiałości. W festiwalowych propozycjach bunt i wyzwolenie przeplatają się z rockowym artyzmem, motywami ze świata sztuki i symboliką nawiązującą do przełomowych momentów kobiecej historii. Całość dostępna jest w sprzedaży na Answear.com: https://answear.com/s/be-brave.

>>> Przeczytaj również: Jak przepracować 10 lat u jednego pracodawcy i nadal być szczęśliwym? Wywiad z Joanną Kosman, Kierownik Marketingu ANSWEAR.com

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES