noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Anja Rubik ambasadorką zrównoważonej kolekcji H&M

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Wraz z wypuszczeniem najnowszej kolekcji Conscious Exclusive, szwedzki koncern zobowiązał się do wykluczenia ze swojej produkcji materiałów toksycznie oddziałujących na środowisko. Twarzą wiosennej kampanii H&M została Anja Rubik.

Przedstawiciele H&M oznajmili, że firma będzie zwracać jeszcze większą uwagę na odpowiedzialną modę. Zadeklarowano, iż do 2030 roku firma będzie wykorzystywać do produkcji swoich kolekcji wyłącznie materiałów, które w 100% pochodzą z recyclingu, bądź są pozyskiwane w sposób zrównoważony.

>>> Zobacz również: Współczesne koczowniczki w kampanii Chloé. Poznaj ich inspirujące historie

W ramach promocji odpowiedzialnej mody, szwedzka marka regularnie wypuszcza specjalną kolekcję stworzoną ze zrównoważonych źródeł. Podobnie było w przypadku tegorocznej, wiosennej odsłony H&M Conscious 2019. Do stworzenia kolekcji wykorzystano tencel, bawełnę organiczną oraz pozyskany z recyclingu poliester.

źródło: facebook.com/hmpolskahm

Twarzą najnowszej odsłony H&M Conscious została Anja Rubik. Jak sama wyznała na Instagramie: To naprawdę świetnie, że tak potężna marka fast fashion jak H&M jest na tyle odpowiedzialna by wprowadzić świadomą modę i mieć tak ambitne eko plany. Mimo, że dziś są to małe kroki to jestem bardzo podekscytowana że stałam się częścią tego procesu i że mogę pomóc H&M w wytyczeniu nowej drogi dla fast fashion. Nie znam innej marki fast fashion działającej na podobną skalę, która wprowadza tak dużo znaczących zmian i inwestuje tak prężnie w eko innowacje.

 

źródło: instagram.com/anja_rubik

W jednej z odsłon wiosennej kolekcji H&M Conscious, Anja Rubik, ubrana w zwiewną brązową sukienkę, pozuje na tle wiejskiej natury. Tę oraz inne propozycje z wiosennej linii H&M Conscius znajdziecie w sklepach (stacjonarnych i online) już na początku kwietnia.

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES