REKLAMA

“Ania Kuczyńska: „trzeba mieć twardą wizję biznesu””

REKLAMA

Najtrudniej tworzyć rzeczy proste, ale robiące wrażenie – mówi Ania Kuczyńska, która od blisko dwóch dekad ubiera Polki. Niedawno podjęła jedną z najtrudniejszych decyzji w karierze, zamknęła swój znany warszawski butik i przeniosła działalność w całości do sieci. Okres pandemii wymaga odważnych decyzji.

Ania Kuczyńska od ponad dwóch dekad tworzy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i stabilnych marek w Polsce. Dofirmy nieustannie wprowadza innowacje i trendy, które później stają się regułą na polskim rynku.

Niedawno miała miejsce premiera jej najnowszej kolekcji Stella – Gwiazda 2020 inspirowanej czarno – białymi filmami włoskiego neorealizmu. Stworzono i wyprodukowano ją w czasie pandemii, w okresie zamknięcia granic i braku swobodnego przepływu towarów. Tkaniny i dodatki sprowadzane z Włoch, Francji czy Grecji, do Polski docierały z dużym opóźnieniem” – sukces.rp.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://sukces.rp.pl/styl/12704-ania-kuczynska-wywiad-trzeba-miec-twarda-wizje-biznesu/?fbclid=IwAR0PirV5aKGgalhC-GWC-Kfwgjcg0G8ETaA8Lmqw8O-Yw7VurIG2-XW2wl8″]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

>>> Przeczytaj również: Ania Kuczyńska zamyka swój butik na Mokotowskiej

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES