Kolejna polska marka pojawi się na zagranicznym tygodniu mody. Jeszcze niedawno głośno było o Sylwii Romaniuk i jej pokazie w Dubaju, a tym razem inna marka – Acephala, podbija Kijów.
Pokaz kolekcji na wiosnę-lato 2018 On how to be creative and not get mad odbędzie się już 3 września, oczywiście w ramach Mercedes Benz Fashion Days w Kijowie.
To ogromne wyróżnienie, a szansa pokazania się na tak ciekawym rynku to ogromne wyróżnienie. Acephala na polskim podwórku osiągnęła sukces – łącząc konceptualizm w myśleniu o ubiorze z przywiązaniem do wysokiej klasy rzemiosła. Faktem jest, że tkaniny tworzone są na zamówienie i sprowadzane z nowatorskich zakładów tkackich z Włoch, Francji i Japonii.
>>>Czytaj również: Musée 2017 – magiczna kampania Mohito
Ideą marki jest igranie ze stereotypami związanymi z kobiecością i eksperymentowanie z formami kreacji tożsamości. Ubrania marki Acephala wyróżnia detal oraz krój, co z pewnością zaprezentują przed publicznością w trakcie Mercedes-Benz Fashion Week Kiev.
Autor: Kaśka Michalak