Mimo że udziały Michaela Korsa spadły tuż po zakupie części udziałów Versace, okazuje się, że ostatecznie zainteresowanie marką wzrosło w ogromnym tempie.
Kilka tygodni temu świat mody obiegła informacja, że grupa Michael Kors zakupiła udziały włoskiego domu mody Versace. Cała transakcja opiewała na imponującą kwotę ponad 2 miliardów euro.
>>> Zobacz również: Grupa Michael Kors nabywa 20% akcji domu mody Versace
Według firmy SEMrush zajmującej się badaniem ruchu internetowego oraz optymalizacją wyszukiwania, zainteresowanie w sieci marką Michael Kors gwałtownie wzrosło. Przeprowadzone badanie miało na celu obserwację, jaki wpływ na zainteresowanie klientów miało wpływ przejęcie udziałów marki.
Z badania wynika, że przed wykupieniem udziałów Versace, Michael Kors znajdował się na 24. miejscu najczęściej wyszukiwanych marek modowych na świecie. Miejsca na podium obsadzone były przez marki takie jak H&M, Zara i Adidas. Po przejęciu udziałów, liczba wyszukiwań wzrosła o 108%, stawiając Michaela Korsa na miejscu 8. w rankingu.