Pragniemy donieść o wrześniowych zmianach kadrowych w branży mody. Tym razem w agencji Aliganza.
Emilia Miksa obejmuje stanowisko Communication Managera w Aliganza Fashion Agency. Miksa z początkiem września powróciła z urlopu macierzyńskiego do Aliganzy, gdzie obejmowała wcześniej stanowisko szefowej działu PR.
Po rocznej przerwie wracam do zespołu z dużą ilością energii i świeżych pomysłów. Dlatego tym bardziej cieszy mnie propozycja nowego stanowiska. Aliganza jest największą agencją świadczącą usługi konsultingowe dla branży mody w Polsce. Na co dzień zajmujemy się budowaniem strategii komunikacji największych polskich i zagranicznych marek modowych, m.in. dla Pumy, Levi’sa, Mango czy Liu Jo. Nieustannie też rozwijamy wachlarz usług. Poszerzenie oferty o rozwiązania digitalowe czy content design wymaga spójnej strategii zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz agencji. Zajęcie się własną komunikacją jest więc naturalnym krokiem w rozwoju Aliganzy – komentuje Miksa.
Emilia Miksa jest związana z branżą mody od ponad 7 lat. Przed Aliganzą pracowała w SOHO Factory, gdzie odpowiadała za działania komunikacyjne i organizację wydarzeń modowych i kulturalnych.