noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Co Gosha Rubchinskiy myśli o polityce i końcu swojej marki?

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Gosha Rubchinskiy od dziesięciu lat regularnie prezentował swoje kolekcje podczas tygodni mody, a jego marka rozkochała w sobie branżę modową. Dlaczego, mimo ogromnego sukcesu, Gosha Rubchinskiy ogłosił koniec swojego imperium?

Gosha Rubchinskiy, rosyjski projektant i fotograf, z sowieckich symboli i inspiracji moskiewskimi blokowiskami oraz skateboardingiem, stworzył znak rozpoznawalny swojej marki. Znalazł swoje miejsce w branży, prezentując swoją twórczość od prestiżowych butików po galerie sztuki.

Miesiąc temu Gosha zaskoczył fanów i świat mody oficjalnym ogłoszeniem, mówiącym o zakończeniu działalności marki Rubchinskiy. Nie podając szczegółowych informacji, wywował niemałe zamieszanie w świecie mody.

Przeczytaj również: Już wkrótce Jacquemus zaprezentuje pierwszą kolekcję męską

Miłośnicy tworczości Goshy nie musieli jednak długo czekać. Na Tbilisi Fashion Week, Rubchinskiy zaprezentował wideo swojej nowej kolekcji na nadchodzący sezon oraz wygłosił poruszającą przemowę, tłumacząc zakończenie działalności.

“Vogue” zrelacjonował przemowę Goshy, który powiedział: Żyjemy w czasach, kiedy polityka jest wszystkim, o czym słyszymy i widzimy w wiadomościach, a jej celem jest podzielić kraje i ludzi. Artyści więc muszą próbować znaleźć sposób, by połączyć narody na całym świecie. Raz ludzi łączy muzyka rockowa czy film, był też hip hop, teraz dla młodych tym łącznikiem jest moda: street style.

Projektant skomentował również zmiany, który zaszły w modzie: Myślę, że młodych ludzi ciągnie do świata mody. Dwadzieścia lat temu ustawiały się gigantyczne kolejki pod sklepami z płytami, bo wszyscy czekali na premierę płyty ulubionego zespołu. Dziś młodzi ustawiają się w kolejkach pod sklepami ze sneakersami i czekają na premiery kolekcji ukochanych marek.

Ludzie mają potrzebę wyczekiwania w kolejkach i spotykania siebie nawzajem, a okazją do tego w dzisiejszych czasach jest moda. Uważam, że tę sytuację należy wykorzystać, by zjednoczyć ludzi.

Gosha o końcu marki

Tłumaczył, dlaczego kończy działalność marki: Nie uważam, że jestem projektantem. Jeśli masz coś, czym możesz się podzielić z innymi, możesz to zrobić na wiele sposobów. Stworzenie kolekcji jest jedynie jednym z rozwiązań na ukazanie swoich idei i przemyśleń. W zasadzie, projekt Gosha Rubchinskiy, który rozpoczął się dziesięć lat temu, a w tym roku się zakończy, był właśnie projektem artystycznym.

Każdy pomysł ma swój czas i to, co chciałem przekazać, przekazałem. Wierzę, że w tym momencie, nadszedł dobry czas, by projekt Gosha Rubchiskiy dobiegł końca. Ta historia się zakończyła i czas stworzyć nową. 

Czym projektant zaskoczy nas w niedalekiej przyszłości?

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES