noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Jak DIESEL zmienia oblicze brzydkiego, zimowego swetra

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Czy chcecie czy nie, zima tuż tuż, a wraz z nią nadchodzi sezon na swetry. Chyba każdy z nas ma kolegę lub koleżankę w pracy, którzy lubują się w swoich swetrach w bałwanki czy reniferki. DIESEL mówi stanowcze “nie” brzydkim okryciom w najnowszej kampanii Say no to Uncool Wool. Nicola Formichetti, dyrektor artystyczny marki, znalazł sposób na mało wrażliwych estetycznie.

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:1(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:1(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES