noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Answear nowym klientem Warsaw Creatives. Na zdjęciu widać kobietę z krótkimi ciemnymi włosami, ubraną w czerwoną sukienkę oraz dopasowaną skórzaną kurtkę i długie rękawiczki w tym samym kolorze. Trzyma w dłoni niewielką czerwoną torebkę, a w tle znajduje się dekoracyjna balustrada i rzeźbione detale architektoniczne.

Answear.com rozpoczyna współpracę z agencją Warsaw Creatives

REKLAMA
noSlotData

Answear.com, czołowa polska platforma e-commerce sprzedająca modę, dołącza do grona klientów agencji Warsaw Creatives. 

Od 1 lutego 2025 agencja Warsaw Creatives rozpoczyna współpracę z Answear.com, polskim e-sklepem multibrandowym.

W związku z tym, że umacniamy nasze pozycjonowanie na rynku premium fashion, jesteśmy bardzo podekscytowani rozpoczęciem współpracy z Warsaw Creatives. Zespół agencji wnosi do naszego brandu świeże podejście i doskonałą znajomość rynku, co pozwoli nam jeszcze skuteczniej komunikować naszą misję, wartości i pasję do mody. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam na dotarcie do nowych odbiorców, a także wzmocni naszą obecność na rynku fashion. Cieszymy się na wspólne projekty i na to, jak nasza marka będzie rozwijać się dzięki kreatywnemu wsparciu agencji

– skomentowała w rozmowie z Fashion Biznes Anna Szwec, PR & communication manager Answear.com.

Answear.com nowym klientem Warsaw Creatives

Agencja Warsaw Creatives będzie odpowidzialna za działania z zakresu PR i media relations. Do obowiązków agencji należeć będzie również tworzenie i wdrażanie planów komunikacji oraz prowadzenie biura prasowego.

Cieszymy się, że rozpoczynamy stałą współpracę z Answear.com – marką, która jest dla nas symbolem innowacji i sukcesu w branży e-commerce. Naszym celem jest wspieranie jej dalszego rozwoju poprzez efektywną komunikację PR i umacnianie relacji z mediami

– powiedziała Ewa Kosz, Senior PR Manager, Warsaw/Creatives.

Answear.com to popularny polski sklep internetowy, który oferuje szeroki wybór ubrań, butów i dodatków od ponad 700 znanych marek z całego świata. W ofercie sklepu znajdują się kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci, obejmujące zarówno marki premium, sportowe, jak i denimowe. Answear.com działa obecnie na 12 rynkach i planuje dalszą ekspansję. Od momentu powstania w 2011 roku, sklep zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień oraz uznanie tysięcy klientów, oferując im nieustanne inspiracje modowe dzięki współpracy z trendsetterami i ekspertami z branży.

Przeczytaj również: Platforma Answear.com wśród najszybciej rosnących e-commerce’ów w Europie

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES