Marka bonprix dołączyła do grona klientów agencji Big Picture, która będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne, w tym relacje z mediami, współpracę z influencerami oraz realizację specjalnych projektów.
bonprix to międzynarodowa marka odzieżowa należąca do giganta e-commerce, Otto Group. Działając na rynkach międzynarodowych, w ponad 25 krajach, marka ta łączy w swojej ofercie modny wygląd z przystępną ceną i odpowiedzialnym podejściem do kwestii ekologicznych. Kluczowe wartości, które wyznaje marka, to uniwersalność i inkluzywność, co oznacza, że dba o to, by w jej ofercie każdy klient – niezależnie od rozmiaru, budowy ciała czy indywidualnego stylu – mógł znaleźć coś dla siebie.
bonprix nowym klientem agencji Big Picture
Big Picture, agencja z bogatym doświadczeniem w projektach lifestylowych oraz modowych, zajmie się komunikacją bonprix w Polsce. W ramach współpracy z bonprix, Big Picture opracuje i wdroży kompleksową strategię komunikacji, uwzględniającą specyfikę polskiego rynku, obejmującą działania mediowe oraz współpracę z kluczowymi liderami opinii. Zaplanowane działania obejmują media relations, influencer marketing i projekty specjalne, mające na celu budowanie wizerunku marki nowoczesnej i odpowiadającej na potrzeby współczesnych konsumentów.
Współpraca bonprix z agencją Big Picture rozpoczęła się wraz z początkiem stycznia 2025 i posiada długofalowy charakter. Obsługą klienta w agencji zajmuje się zespół w składzie: Ewa Gołaszewska-Pacek, Senior PR Consultant, oraz Oliwia Ośko, PR Executive. Całość działań koordynuje Monika Roth, Head of Lifestyle Communications. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.
Naszym głównym celem jest wsparcie bonprix w rozwijaniu i wzmacnianiu wizerunku marki oraz skutecznym dotarciu do młodszej, bardziej wymagającej grupy odbiorców. bonprix to marka, która łączy w sobie różnorodność, inkluzywność i zrozumienie potrzeb współczesnych konsumentów. Zależy nam na budowaniu autentycznego dialogu z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz ukazywaniu wartości, które definiują firmę.
Rynek mody, zwłaszcza w obszarze e-commerce, jest dziś wyjątkowo nasycony, co stawia przed nami ciekawe wyzwanie. Wierzymy jednak, że to właśnie w takich warunkach możemy w pełni wykorzystać nasze doświadczenie i kreatywność, by wyróżnić bonprix na tle konkurencji i podkreślić unikalne wartości marki. Cieszymy się na tę wspólną drogę i jesteśmy przekonani, że razem osiągniemy wyjątkowe rezultaty!– skomentowała Monika Roth, Head of Lifestyle Communications w agencji Big Picture, w rozmowie z Fashion Biznes.
Mateusz Stefanowski „Fotografia mody to praca na styku sztuki i biznesu”. Przeczytaj rozmowę z cyklu K(B)ariery