noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
bonprix nowym klientem agencji Big Picture. Kobieta ubrana w szary płaszcz i sweter z golfem, stojąca na tle dużego, pomarańczowego balonu w otwartym, pustynnym krajobrazie. Jasne, naturalne światło podkreśla intensywność kolorów, a minimalistyczna sceneria nadaje zdjęciu artystyczny charakter.

Agencja Big Picture przejmuje obsługę marki bonprix 

REKLAMA
noSlotData

Marka bonprix dołączyła do grona klientów agencji Big Picture, która będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne, w tym relacje z mediami, współpracę z influencerami oraz realizację specjalnych projektów.

bonprix to międzynarodowa marka odzieżowa należąca do giganta e-commerce, Otto Group. Działając na rynkach międzynarodowych, w ponad 25 krajach, marka ta łączy w swojej ofercie modny wygląd z przystępną ceną i odpowiedzialnym podejściem do kwestii ekologicznych. Kluczowe wartości, które wyznaje marka, to uniwersalność i inkluzywność, co oznacza, że dba o to, by w jej ofercie każdy klient – niezależnie od rozmiaru, budowy ciała czy indywidualnego stylu – mógł znaleźć coś dla siebie.

bonprix nowym klientem agencji Big Picture

Big Picture, agencja z bogatym doświadczeniem w projektach lifestylowych oraz modowych, zajmie się komunikacją bonprix w Polsce. W ramach współpracy z bonprix, Big Picture opracuje i wdroży kompleksową strategię komunikacji, uwzględniającą specyfikę polskiego rynku, obejmującą działania mediowe oraz współpracę z kluczowymi liderami opinii. Zaplanowane działania obejmują media relations, influencer marketing i projekty specjalne, mające na celu budowanie wizerunku marki nowoczesnej i odpowiadającej na potrzeby współczesnych konsumentów.

bonprix dołącza do agencji Big Picture. Kampania bonprix - dwie kobiety stojące na pustynnym terenie, ubrane w eleganckie szare płaszcze. Jedna z nich ma na głowie czapkę z daszkiem, a druga otulona jest dużym szalikiem. Tło stanowi surowy krajobraz z krzakami i pustynną ziemią pod jasnym niebem.

Współpraca bonprix z agencją Big Picture rozpoczęła się wraz z początkiem stycznia 2025 i posiada długofalowy charakter. Obsługą klienta w agencji zajmuje się zespół w składzie: Ewa Gołaszewska-Pacek, Senior PR Consultant, oraz Oliwia Ośko, PR Executive. Całość działań koordynuje Monika Roth, Head of Lifestyle Communications. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.

Naszym głównym celem jest wsparcie bonprix w rozwijaniu i wzmacnianiu wizerunku marki oraz skutecznym dotarciu do młodszej, bardziej wymagającej grupy odbiorców. bonprix to marka, która łączy w sobie różnorodność, inkluzywność i zrozumienie potrzeb współczesnych konsumentów. Zależy nam na budowaniu autentycznego dialogu z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz ukazywaniu wartości, które definiują firmę. 

Rynek mody, zwłaszcza w obszarze e-commerce, jest dziś wyjątkowo nasycony, co stawia przed nami ciekawe wyzwanie. Wierzymy jednak, że to właśnie w takich warunkach możemy w pełni wykorzystać nasze doświadczenie i kreatywność, by wyróżnić bonprix na tle konkurencji i podkreślić unikalne wartości marki. Cieszymy się na tę wspólną drogę i jesteśmy przekonani, że razem osiągniemy wyjątkowe rezultaty! 

– skomentowała Monika Roth, Head of Lifestyle Communications w agencji Big Picture, w rozmowie z Fashion Biznes.

Mateusz Stefanowski „Fotografia mody to praca na styku sztuki i biznesu”. Przeczytaj rozmowę z cyklu K(B)ariery

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES