noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
La Mania praca w marketingu. Na zdjęciu kampania La Mania na sezon AW2024. Ciemnowłosa modelka leży na podłodze. Ma na sobie jasne futro, na uszach złote duże kolczyki.

La Mania poszukuje osoby do działu marketingu. Sprawdź ofertę pracy

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

La Mania rozszerza swój dział marketingu. Poznaj szczegóły oferty pracy i dołącz do teamu dynamicznie rozwijającej się marki modowej.

Od ponad dekady La Mania, przedsięwzięcie zrodzone z pasji Joanny Przetakiewicz, kształtuje polski rynek mody. Marka, znana z minimalistycznego, kobiecego stylu, stawia na jakość i unikalną estetykę. Kierując się potrzebami współczesnych kobiet, La Mania łączy w swoich projektach nowoczesność z ponadczasową elegancją, inspirując do wyrażania własnej indywidualności. Każda kolekcja jest odpowiedzią na aktualne trendy, a jednocześnie hołduje klasycznym formom. Aktualnie za koncepcje wizerunkowe marki odpowiada jej dyrektor kreatywna Sandra Kaczorowska, która wraz z zespołem dba, aby kampanie La Manii stanowiły idealne tło dla oferowanych projektów.

La Mania praca. Kampania marki AW 2024. Modelka w ciemnych okularach, beżowej kurtce i czarnych legginsach siedzi przy szklanym stole.

Praca w marketingu La Mania

Wraz z dynamicznym rozwojem, marka La Mania pragnie rozszerzyć swój zespół marketingu, aktywnie poszukując Młodszego specjalisty / Młodszej specjalistki działu marketingu, która połączy pasję do mody z umiejętnościami analitycznymi. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kształtowanie wizerunku marki poprzez partycypację w tworzeniu i wdrażaniu  efektywnych strategii marketingowych. Od opracowania spójnej wizji wizualnej, poprzez koordynację działań promocyjnych, aż po analizę ich skuteczności – twoja praca będzie miała znaczący wpływ na sukces kolekcji La Mania. 

Idealny kandydat / kandydatka na to stanowisko musi posiadać przynajmniej rok doświadczenia w marketingu, mediach społecznościowych lub branży kreatywnej. Wymagana jest podstawowa wiedza o narzędziach marketingowych (np. Meta Ads, Google Ads, Canva), analityczne podejście, zainteresowanie modą oraz znajomość języka angielskiego (na poziomie minimum B2).

Kliknij tutaj, aby poznać ofertę pracy w La Mania

Praca w La Manii. Kampania na sezon jesień zima 2024. Modelka w szarym kombinezonie, leży na futerkowej kanapie.
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES