noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Kolekcja Butrym Decade of the Rose

Jubileuszowa kolekcja Butrym „Decade of the Rose” z Małgosią Belą celebruje 10-lecie istnienia marki

REKLAMA
noSlotData

Magda Butrym, jedna z najbardziej rozchwytywanych polskich projektantek, obchodzi 10. rocznicę istnienia swojej marki i z tej okazji prezentuje kolekcję na sezon jesień-zima 2024/2025 „Decade of the Rose”. Twarzą kampanii została polska modelka, Małgosia Bela. Projekty reprezentują słowiańskie korzenie Butrym i definiują nowy model kobiecości. Co wiemy o kolekcji i samej Magdzie Butrym?

„Decade of the Rose” – powrót do korzeni projektantki?

Nowa kolekcja na sezon jesień-zima 2024/2025 „Decade of the Rose” to nie tylko celebracja dziesięciolecia marki, ale także refleksja nad kobiecą tożsamością i dziedzictwem. Inspiracją dla Butrym były słowiańskie motywy, które przewijają się przez całą kolekcję – dziergane chusty, folkowe motywy, ręcznie robione koronki nawiązują do tradycyjnego rzemiosła i kultury. 

Wszystko to zderza się z siłą współczesnej kobiety, energicznej, zdecydowanej, pewnej siebie, a reprezentacją tych wartości są skórzane kurtki, rękawiczki, futra, eleganckie płaszcze, a zarazem lekkie, delikatnie układające się na sylwetce sukienki z delikatnych materiałów. Nieodłącznym elementem kolekcji są również róże w formie aplikacji 3D, znak rozpoznawczy Magdy Butrym. 

Twarzą kolekcji została Małgosia Bela, jedna z czołowych polskich modelek z ogromnym stażem w modelingu. Jej postać idealnie wpisuje się w koncept „Decade of the Rose”. Za stylizacją Beli w kampanii stoi stylistka fryzur Min Kim oraz wizażystka Claire Grech.

Natomiast za realizację kampanii kreatywnej kolekcji odpowiada agencja Warsaw Creatives. Zdjęcia wykonano w Warszawie, co również ma symboliczny wymiar w kontekście jubileuszu marki Magdy Butrym.

Kolekcja Butrym Decade of the Rose
fot. Instagram @magdabutrym

Kim jest Magda Butrym? Wiek, kariera i marka 

Polska projektantka Magda Butrym dba o swoją prywatność i skupia się na swoich kolekcjach, ale mamy o niej garść informacji. Butrym urodziła się 17 lutego 1985 roku. Pochodzi z Zabrza. Początkowo miała zostać prawniczką lub lekarką, jednak zamiłowanie do rysunku zaprowadziło ją do MSKPU, czyli Międzynarodowej Szkole Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie. Po studiach nawiązała współpracę z TVP jako stylistka. Niedługo po tym założyła swoją pierwszą markę, Portofino, ale nie było to spełnieniem ambicji Butrym.

Po zamknięciu marki Magda Butrym rozpoczęła współpracę z LaMania, brandem należącym do Joanny Przetakiewicz, gdzie udało jej się zdobyć pozycję głównej projektantki.  Zrezygnowała z tego stanowiska w 2013 roku, skupiła na własnych projektach, czego efektem była pierwsza kolekcja z logo Magdy Butrym, która od razu okazała się hitem. Tak też w 2014 roku powstała marka Magda Butrym i do dziś święci triumfy w modowym świecie.

Kto nosi kreacje Magdy Butrym? Projekty Polki pokochał świat 

Nazwisko Butrym od lat elektryzuje branżę modową i to nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Jej projekty charakteryzują się wyjątkowym połączeniem kobiecości, elegancji i nowoczesności. Marka Magda Butrym to synonim wysokiej jakości, dbałości o detale i oryginalnego wzornictwa. Kolekcje Butrym są zawsze pełne emocji i opowiadają unikalne historie. Przy okazji premiery kolekcji „Decade of the Rose” powiedziała:

„Nie chcę definiować kobiet. Chcę je wzmocnić. Chcę, by czuły się komfortowo w swojej skórze, szczęśliwe, silne i pewne siebie. Każda z nas powinna czuć się własną muzą”.

Filozofia marki urzekła wiele gwiazd, do których zaliczają się siostry Kardashian, Hailey Bieber, Ashley Graham, Lady Gada, Irina Shayk Margot Robbie, Lily James czy Jennifer Lawrence

Czytaj także: Reserved łączy siły z duetem MMC. Zapowiada się najgorętsza współpraca roku?

Zdjęcie główne: Instagram, @magdabutrym

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES