noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Decathlon salon w Polsce. Decathlon Arkadia już wkrótce pojawi się na mapie zakupowej Warszawy

Decathlon pojawi się w popularnym centrum handlowym w Warszawie. Chce postawić na innowacje

REKLAMA
noSlotData

Decathlon już wkrótce otworzy swój pierwszy sklep w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Decathlon Arkadia będzie salonem, który zaprezentuje nową koncepcję i odświeżoną identyfikację wizualną marki. Kiedy otwarcie?

Wiosną br. Decathlon zapowiedział gruntowną metamorfozę i konsekwentnie kroczy nową ścieżką rozwoju. Wśród największych zmian jest między innymi uporządkowanie asortymentu i skupienie się na rozwoju kilku marek własnych. Sieć potwierdziła wycofanie marek takich jak Artengo, Forclaz, Nabaiji, Oxelo czy Wed’ze i pozostawienie tych, które najlepiej odpowiadają potrzebom sportowców w różnych dyscyplinach. Dzięki temu marka chce ujednolicić ofertę i ułatwić klientom łatwe i szybkie podejmowanie decyzji zakupowych.

Dowiedz się więcej: Decathlon zapowiada rewolucyjne zmiany. Znane i lubiane marki znikną z półek!

Nowości w Decathlon

Uporządkowanie portfolio marek jest jedynie częścią zmian, jakie zachodzą w Decathlonie. Klienci mogą spodziewać się również innowacyjnych rozwiązań technologicznych, rozbudowy oferty online oraz jeszcze bardziej spersonalizowanej obsługi. Firma stawia na ciągłe doskonalenie, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.

Decathlon szykuje się również do gruntownej metamorfozy swoich sklepów. Ponad 1700 placówek zostanie poddane odświeżeniu, zyskując nowoczesny design i funkcjonalność. Klienci mogą spodziewać się łatwiejszej orientacji w sklepie dzięki intuicyjnej nawigacji, lepszej ekspozycji produktów oraz interaktywnych rozwiązań łączących elementy fizyczne i cyfrowe.

Zmianie uległa również identyfikacja wizualna. Odświeżono między innymi logo, które pozostawało niezmienione od 1990 roku. Nowa odsłona zachowała jego korzenie – charakterystyczne połączenie liter – nadając jednocześnie bardziej nowoczesnego wyglądu. Orbita – nowa ikona – nawiązuje do Gwiazdy Północy, symbolizując kierunek rozwoju firmy i jej misję: poruszać ludzi poprzez cuda sportu. Naczelnym hasłem nowej strategii Decathlonu stało się hasło “Move People Through the Wonders of Sport”, co ma stanowić zapowiedź pozytywnych zmian na kolejne lata. 

Nowy CEO Decathlon Polska

Na czele metamorfozy Decathlon Polska stanął nowy CEO firmy. W kwietniu na stanowisko Dyrektora Generalnego został powołany Paweł Krawczyk. Były dyrektor działu handlowego i działu rozwoju zastąpił na stanowisku Nilsa Swolkienia. Paweł Krawczyk, nowy szef Decathlon Polska, związany jest z marką od 17 lat.

Spędziłem w Decathlon większość kariery, przez kilka lat kierowałem działem handlowym oraz działem rozwoju. Dzięki temu jestem w pewnym stopniu gwarantem utrzymania pozytywnego trendu, jaki Decathlon notuje w Polsce już od kilku lat. Obserwowałem, jak Decathlon przyczynił się do upowszechniania sportu w naszym kraju i tę misję chcę kontynuować – powiedział Paweł Krawczyk, Chief Executive Officer w Decathlon Polska.

Decathlon Arkadia – kiedy otwarcie?

Wraz z rozwojem nowego konceptu, Decathlon zapowiada nowe otwarcia. Już wkrótce pionier sportowy pojawi się w jednym z najpopularniejszych warszawskich centrów handlowych – Westfield Arkadia.  Sieć otworzy swoje drzwi dla klientów już w październiku br., o czym poinformował portal Property News. 

Otwarcie salonu Decathlon, w zupełnie nowym flagowym koncepcie, jest wynikiem wieloletnich rozmów, polegających na wsłuchaniu się w potrzeby tego partnera i determinacji obu stron, żeby osiągnąć korzystny rezultat. Analiza profilu klienta obu marek – Westfield Arkadii i Decathlon wskazuje na bardzo dobre dopasowanie, co powinno wpłynąć korzystnie zarówno na wyniki sprzedażowe i footfall, ale też na satysfakcję klientów – powiedział Grzegorz Grajkowski, Managing Director, Customer & Retail Operations CE, Unibail-Rodamco-Westfield.

W dalszych planach Decathlon jest kontynuacja dalszego wzrostu i wzmocnienie obecności firmy w największych miastach w Polsce – zapowiedział CEO Paweł Krawczyk, CEO Decathlon Polska. Chcemy być bliżej naszych konsumentów tam, gdzie na co dzień dokonują zakupów, z możliwie najszerszą ofertą – potwierdził w rozmowie z Property News. 

Przeczytaj również: Daj starym ubraniom nowe życie i wesprzyj młodych sportowców. Decathlon i Ubrania do Oddania ogłaszają wspólną inicjatywę

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES