E-COMMERCE MANAGER
Witryna internetowa MANDEL
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko
E-commerce Manager
która będzie odpowiedzialna za rozwój i realizację strategii sprzedaży online.
Jeśli poniższe obowiązki są dla Ciebie chlebem powszednim i spełniasz większość z naszych wymagań, prześlij nam swoje CV na [email protected]
lokalizacja: Warszawa
stawka: 8.000 PLN / netto – umowa B2B
Obowiązki
- Pełna opieka nad sklepem e-commerce, w tym dbałość o user experience, optymalizacja ścieżki zakupowej we współpracy z deweloperem, wprowadzanie update’ów zgodnie z kalendarzem marketingowym, rozwiązywanie bieżących problemów sklepu
- Planowanie, realizacja oraz nadzór kampanii marketingowych
- Koordynowanie działań marketingowych z równolegle prowadzonymi innymi działaniami (np. PR, offline)
- Wysyłka newsletterów zgodnie z ustalonym kalendarzem marketingowym
- Analiza efektywności prowadzonych działań ze szczególnym uwzględnieniem analizy konwersji oraz definiowanie rekomendacji w zakresie poprawy wskaźników
- Analiza i optymalizacja ruchu oraz procesów sprzedażowych w kanale e-commerce
- Przygotowywanie audytów i ewaluacji działań marketingowych, w tym np. konfiguracja Google Analytics, Meta, newsletter
- Wyznaczanie celów i wskaźników, a także dbanie o ich realizację
- Działania z zakresu marketing automation, w tym m.in. tworzenie i zarządzanie kampaniami mailingowymi
- Nadzór nad współpracą z zewnętrznymi agencjami i partnerami w zakresie działań marketingowych i sprzedażowych
Wymagania
- masz min. 2-3 lata doświadczenia w e-commerce
- umiesz analizować sprzedaż w e-commerce na bazie narzędzi zewnętrznych (Google Analytics, Meta, Ms Excel, Google Sheets) i paneli sklepowych
- wiesz jak wykorzystać marketing automation do osiągania celów biznesowych
- potrafisz zarządzać kanałami sprzedaży w e-commerce
- masz podstawową znajomość UX, influencer marketingu, paneli sklepowych CMS i systemów reklamowych
- wiesz jak analizować i optymalizować elementy, które wpływają na konwersję
- potrafisz planować sprzedaż i tworzyć ofertę produktową w oparciu o dane i sezonowość
- umiesz definiować persony i dokonywać segmentacji klientów
- masz podstawową znajomość Shopify i systemów wspierających
- jesteś kreatywny/a, samodzielny/a i doskonale zorganizowany/a
Co oferujemy
- Pracę w prężnie rozwijającej się marce modowej
- Elastyczne godziny pracy, pracę hybrydową
- Przyjemną atmosferę w małym zespole
- Zniżki pracownicze
- Jasną, uzgodnioną na początku pracy ścieżka rozwoju i awansu
- Premie uzależnione od uzyskanych wyników
- Możliwość uczestniczenia w kreatywnych projektach
- Współtworzenie marki, która stale się rozwija i zdobywa coraz większe uznanie globalnie
- Realny wpływ na budowanie przyszłości marki
- Pracę w pięknej kamienicy w centrum Warszawy
- Płatne dni wolne
- Kontrakt B2B