Globalny detalista odzieżowy Uniqlo ogłosił plan otwarcia pierwszego stałego sklepu w Polsce. Według dostępnych nam informacji będzie on zlokalizowany w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Pierwsi klienci próg nowego salonu przekroczą jesienią bieżącego roku.
Przeczytaj również: 100 lat Miraculum. Historia polskiej legendy kosmetycznej
Uniqlo: detalista otwiera pierwszy stacjonarny sklep w Polsce
Stacjonarny sklep Uniqlo będzie oferował pełną linię odzieży LifeWear dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz niemowląt na 1,3 tys. metrów kwadratowych powierzchni sprzedażowej. Planowane otwarcie salonu w centrum handlowym Westfield Arkadia, zdaniem przedstawicieli marki, jest następstwem sukcesu pop-upu Uniqlo Wars Sawa Junior.
– Kolejny krok Uniqlo w Polsce łączy się z naszą ogromną ekscytacją, a także możliwością zaoferowania naszych uniweralnych, codziennych niezbędników jeszcze większej liczbie osób w Warszawie i nie tylko. Sukces sklepu pop-up Uniqlo Wars Sawa Junior pokazał jak świetnie Polacy przyjęli filozofię LifeWear marki. Inspirowaną japońskimi wartościami jakości, trwałości oraz minimalizmu. Ogromnym zaszczytem jest dla mnie otwarcie pierwszego stałego sklepu w mieście z tak bogatą historią oraz kulturą. Do zobaczenia wkrótce – mówi Taku Morikawa, dyrektor generalny UNIQLO Europe.
Przeczytaj również: Estée Lauder ogłasza kwartalne wyniki. Sprzedaż produktów spółki wzrosła do blisko 4 mld USD
O Uniqlo LifeWear
Uniqlo to marka odzieżowa, inspirowana japońską celebracją prostoty, jakości i długowieczności. Prezentuje ponadczasowe kolekcje, które dzięki swojej nowoczesnej elegancji, pozwolą każdemu zbudować swój kompletny, indywidualny styl. Najprostsze projekty skrywają w sobie najbardziej przemyślane, nowoczesne rozwiązania. Tworzone są tak, aby być przystępnymi cenowo i dostępnymi dla wszystkich. LifeWear to odzież, która jest nieustannie udoskonalana, aby wnosić jeszcze więcej ciepła, lekkości, designu i komfortu do naszego codziennego życia.
Zdjęcie główne: mat. prasowy