noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Autentyczna moda na co dzień w nowej kolekcji kapsułowej Mandel 9-5/5-9

REKLAMA
noSlotData

Najnowsza kolekcja torebek Mandel 9-5/5-9 to odpowiedź na potrzeby codziennego życia. Inspiracją dla niej stała się sama codzienność, przedstawiona w sposób prosty, (nie)romantyczny i z lekkim przymrużeniem oka.

materiał sponsorowany

W przeciwieństwie do typowych kampanii modowych, Mandel stawia na realizm i autentyczność, przedstawiając bohaterów uchwyconych w “codziennych-niecodziennych” momentach, takich jak czekanie na autobus, wyprowadzanie psa czy przerwa na lunch.

Znajdujemy świeżość w zwykłych sytuacjach, które stanowią naturalne tło dla kampanii. W bliskich kadrach przemycamy indywidualne historie barwnych i nieoczywistych bohaterów, uchwyconych w codziennych-niecodziennych momentach” – mówi Monika Kalicińska, właścicielka marki Mandel.

Kolekcja 9-5/5-9 to pierwsza po rebrandingu Mandel kapsułowa kolekcja torebek miejskich, która zachowuje charakterystyczne dla marki cechy, takie jak proste i klasyczne formy, przemyślane konstrukcje, rozchylane wnętrza, przegródki i regulowane paski. Nowością jest statementowy element z “M-kami” w kolorze przetartego złota lub czerni, a także ostre zakończenia pasków nawiązujące do wgłębienia w literze „M”. Nie brakuje również charakterystycznego nowego logo, które złożone jest z kontrastów: obłości i ostrości. 

W kolekcji znalazło się pięć różnych modeli:

Jacob: torebka z klapą w dwóch rozmiarach, idealna zarówno na ramię, jak i na ukos.
Sonya: minimalistyczna i elegancka torebka na ramię z rozchylanym wnętrzem wpisująca się w trend “quiet luxury”.
Luna: mała torebka na ramię z rozchylanym wnętrzem w kształcie półksiężyca, z nowym charakterystycznym elementem marki „M”.
Hugo: duża miękka torba na ramię z przegródkami.
Greta: pojemna torba na laptopa, której brakowało na rynku.

Sesja zdjęciowa promująca nową kolekcję torebek Mandel 9-5/5-9 odbyła się na warszawskim Solcu. Za obiektywem stanęła Lola Banet, znana fotografka mody, która uchwyciła naturalne piękno i autentyczność bohaterów sesji. Na zdjęciach pojawili się: Sonia Roszczuk (RolePlay), Sylvija Mitniece (Selective Management), Jakub Grabski (Selective Management).

Przeczytaj również: Właścicielka marki Mandel: „Nie wszystkim się podoba ten odjazd w stronę nowoczesności” [wywiad]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES