Femi Stories, polska marka odzieżowa, przez lata trafiała w gusta miłośniczek casualowej mody. Teraz trafiła na sprzedaż. W związku z zamknięciem sklepu stacjonarnego na warszawskim Powiślu, właściciele zapowiadają całkowitą wyprzedaż towaru i obniżki nawet do 90 proc.
Femi Stories, znana i lubiana marka odzieżowa dla kobiet, kończy swoją działalność w obecnej formie. W związku z tym sklep stacjonarny w Warszawie zlokalizowany przy ul. Browarnej 4 został już zamknięty. Działalność zawiesił również sklep online Femi Stories. Zmiany te nastąpiły tuż po wystawieniu polskiej marki na sprzedaż.
Polska marka na sprzedaż
Marka odzieżowa Femi Stories wystawiona jest na sprzedaż. Ogłoszenie o tej treści pojawiło się 12 marca na stronie szukam-inwestora.com. Do nabycia są pełne prawa do marki, w tym konta na Instagramie i Facebooku, domeny internetowe oraz możliwość przejęcia sklepu stacjonarnego w Warszawie i sezonowych na Helu. Cena za całość została ustalona na 3 100 000 zł.
W szczytowych latach (2019-2021) firma osiągała 20 mln przychodu przy 15% EBITD-y. Niestety, 2022 rok spółka zamknęła ze stratą 2 mln zł netto. Sprzedaż wiąże się z planami likwidacji / zamknięcia spółki. Istnieje możliwość rozłożenia ceny zakupu na 36 miesięcy.
Dowiedz się więcej: Znana polska marka znika z rynku. Właśnie trafiła na sprzedaż
Femi Stories: wyprzedaż likwidacyjna
W związku z planami sprzedania marki i likwidacją salonu stacjonarnego, firma postanowiła pozbyć się zalegającego towaru. 18 kwietnia w godzinach 12:00-20:00 odbędzie się wyprzedaż wszystkich produktów nawet z 90 proc. rabatem – poinformował portal dlahandlu.pl. To ostatnia okazja, aby zakupić ubrania i akcesoria Femi Stories i to w okazyjnych cenach. Wyprzedaż odbędzie się w lokalu przy Browarnej 4 w Warszawie.
Femi Stories – co to za marka?
Femi Stories narodziła się w 2008 roku z zamiłowania do natury i ducha surfingu. Siostry Kamila i Anita Nawarkiewicz stworzyły markę, która przez lata ubierała aktywne kobiety ceniące modę i oryginalność. Wyróżnikiem kolekcji Femi Stories stały się barwne printy, soczyste kolory i motywy inspirowane roślinnością. Początkowo firma działała pod nazwą Femi Pleasures.
Spółka FP Brand sp. z o.o. powstała w 2013 roku. Od 2016 roku jej prezesem jest Amadeusz Król.
Przeczytaj również: Polskie marki z ubraniami do biura. Gdzie ubrać się elegancko do pracy?