Najbardziej wyczekiwane projekty ostatnich lat trafią do sprzedaży stacjonarnej. Autorska kolekcja Phoebe Philo pojawi się w nowojorskim domu handlowym Bergdorf Goodman.
Phoebe Philo, kultowa projektantka i była dyrektor kreatywna Céline, której długo wyczekiwana marka zadebiutowała online w zeszłym roku, ogłosiła nieoczekiwany krok – debiut w sklepie stacjonarnym. Wybór padł na prestiżowy dom towarowy Bergdorf Goodman w Nowym Jorku.
11 kwietnia w Bergdorf Goodman na Manhattanie odbędzie się premiera ponad 100 elementów z kolekcji Ultra-Luxe First i drugiego dropu marki Philo. Będą one dostępne wyłącznie w sklepie stacjonarnym i nie znajdą się w ofercie online.
Przeczytaj również: Przyszłość marki Phoebe Philo – “Polityka cenowa to punkt krytyczny marki”
Czy projekty Philo trafią na stałe do sprzedaży stacjonarnej?
W wywiadzie dla New York Timesa Philo wspomniała o chęci otwarcia fizycznej przestrzeni w Nowym Jorku i Londynie. Bergdorf Goodman stanowi więc prestiżowy początek ekspansji marki. Nasuwa się pytanie, czy równie ekskluzywny sklep w Londynie, jak Harrods lub Selfridges, będzie następnym krokiem.
Wejście na rynek z tradycyjnym sklepem to kluczowy ruch dla marki, która – choć wywodzi się spod szyldu jednej z najbardziej szanowanych projektantek na świecie – wciąż jest nowa na wymagającym rynku. Szczególnie trudno jest zaistnieć online, a klienci z segmentu ultra-luksusowego nadal preferują tradycyjne zakupy.
Dla Bergdorf Goodman współpraca z Philo to niewątpliwie prestiżowy sukces. Yumi Shin, dyrektor ds. merchandisingu sklepu, w oficjalnym oświadczeniu podkreśliła ogromny talent i wpływ Philo na świat mody. Shin wyraziła zachwyt nad bezkompromisowym, przemyślanym i luksusowym charakterem marki Philo. Podkreśliła również doskonałe zrozumienie współczesnych kobiet, zaangażowanie w jakość i wyjątkową wizję projektantki.
Przeczytaj również: Zara otworzyła się ponownie w Ukrainie. Przed sklepami gigantyczne kolejki!