noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Phoebe Philo pojawi się z autorską marką w sprzedaży stacjonarnej

Kolekcja Phoebe Philo pojawi się w sprzedaży stacjonarnej

REKLAMA
noSlotData

Najbardziej wyczekiwane projekty ostatnich lat trafią do sprzedaży stacjonarnej. Autorska kolekcja Phoebe Philo pojawi się w nowojorskim domu handlowym Bergdorf Goodman.

Phoebe Philo, kultowa projektantka i była dyrektor kreatywna Céline, której długo wyczekiwana marka zadebiutowała online w zeszłym roku, ogłosiła nieoczekiwany krok – debiut w sklepie stacjonarnym. Wybór padł na prestiżowy dom towarowy Bergdorf Goodman w Nowym Jorku. 

11 kwietnia w Bergdorf Goodman na Manhattanie odbędzie się premiera ponad 100 elementów z kolekcji Ultra-Luxe First i drugiego dropu marki Philo. Będą one dostępne wyłącznie w sklepie stacjonarnym i nie znajdą się w ofercie online.

Autorska marka Phoebe Philo była jedną z najbardziej wyczekiwanych w ciągu ostatnich lat
Autorska marka Phoebe Philo była jedną z najbardziej wyczekiwanych w ciągu ostatnich lat / mat. prasowe

Przeczytaj również: Przyszłość marki Phoebe Philo – “Polityka cenowa to punkt krytyczny marki”

Czy projekty Philo trafią na stałe do sprzedaży stacjonarnej?

W wywiadzie dla New York Timesa Philo wspomniała o chęci otwarcia fizycznej przestrzeni w Nowym Jorku i Londynie. Bergdorf Goodman stanowi więc prestiżowy początek ekspansji marki. Nasuwa się pytanie, czy równie ekskluzywny sklep w Londynie, jak Harrods lub Selfridges, będzie następnym krokiem.

Wejście na rynek z tradycyjnym sklepem to kluczowy ruch dla marki, która – choć wywodzi się spod szyldu jednej z najbardziej szanowanych projektantek na świecie – wciąż jest nowa na wymagającym rynku. Szczególnie trudno jest zaistnieć online, a klienci z segmentu ultra-luksusowego nadal preferują tradycyjne zakupy.

Dla Bergdorf Goodman współpraca z Philo to niewątpliwie prestiżowy sukces. Yumi Shin, dyrektor ds. merchandisingu sklepu, w oficjalnym oświadczeniu podkreśliła ogromny talent i wpływ Philo na świat mody. Shin wyraziła zachwyt nad bezkompromisowym, przemyślanym i luksusowym charakterem marki Philo. Podkreśliła również doskonałe zrozumienie współczesnych kobiet, zaangażowanie w jakość i wyjątkową wizję projektantki.

Przeczytaj również: Zara otworzyła się ponownie w Ukrainie. Przed sklepami gigantyczne kolejki!

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES