noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Prada rozpoczyna realizację zaplanowanego na najbliższe 5 lat planu inwestycyjnego o wartości 1 miliarda euro. Jego celem jest odświeżenie strategii sprzedaży detalicznej marki. Ruch ten wydaje się niezbędnym posunięciem w wyścigu o zmiennego konsumenta dóbr z wyższej półki.

Prada zainwestuje miliard euro w odświeżenie strategii sprzedaży detalicznej

REKLAMA
noSlotData

Prada rozpoczyna realizację rozłożonego na najbliższe 5 lat planu inwestycyjnego o wartości 1 miliarda euro. Jego celem jest odświeżenie strategii sprzedaży detalicznej marki. Ruch ten wydaje się niezbędnym posunięciem w wyścigu o zmieniającego się konsumenta dóbr z wyższej półki.

Przeczytaj również: Chanel nabywa francuską grupę odzieżową

Prada unowocześni strategię sprzedaży detalicznej

Włoska marka zajmująca się sprzedażą dóbr luksusowych zamierza stworzyć klientom nowe doświadczenia zakupowe poprzez integrację mody, akcesoriów, żywności i sztuki. Zdaniem prezesa, Patrizio Bertellego, „posunięcie to wpisuje się w rosnący trend experiential shopping, czyli odejście od tradycyjnego modelu sprzedaży detalicznej”. Podkreśla on, że „sukces luksusowych domów towarowych opiera się na priorytetowym traktowaniu aspektów handlowych i doświadczeń klientów”.

Przeczytaj również: Vinted połączy Polskę z nowym zagranicznym rynkiem

Prada – najświeższe informacje

Prada odnotowała wysoką sprzedaż detaliczną w 2023 roku. W omawianym okresie jej przychody wzrosły o 17 proc. rok do roku, osiągając 4,2 mld euro. Włoski podmiot poinformował, że w najbliższych miesiącach zamierza przekształcić swoje sklepy w kompleksowe miejsca o szerszym asortymencie. Ma on zamiar oferować w nich nie tylko modę, ale także dodatkowe usługi gastronomiczne, wystawowe oraz warsztatowe.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES