Hiszpańska marka Bimba y Lola zaprosiła do współpracy Caroline Polachek, jedną z najpopularniejszych współczesnych ikon muzyki pop. Świąteczna kampania jest okazją do premiery nowej linii torebek HOBO wysadzanych kryształkami Swarovski.
Przeczytaj również: BIMBA Y LOLA: marka, która robi furorę w Europie. Na czym polega jej fenomen? [case study]
Tegoroczne święta Bimba y Lola celebruje w klimacie balu studniówkowego. Przyozdobione serpentynami stoły, zastawione ajerkoniakiem i kremowymi ciastami z powodzeniem przywołują wspomnienia ze szkolnej dyskoteki. Wśród efektownych dekoracji pojawia się ikona współczesnej muzyki pop, którą hiszpańska marka zaprosiła do współpracy przy świątecznym projekcie. Caroline Polachek, nowojorska piosenkarka i autorka tekstów, została twarzą zimowej kampanii i z dumą prezentuje najnowszą linię torebek HOBO.
Polachek, która podbiła listy przebojów singlem „Bunny is a Rider” w 2021 roku, wyraża siebie przez abstrakcyjny i wyrazisty pop. Jej charakterystyczny i elektryzujący wizerunek zachęcił twórców hiszpańskiej marki do współpracy przy świątecznym projekcie w tanecznym klimacie. Piosenkarką stanęła przed obiektywem Petry Collins, która ma na koncie współpracę z Bimba y Lola przy jesiennej kampanii BIMBAYLOLIZED z Natashą Lyonne.
Przeczytaj również: Back to work z nową kolekcją torebek Bimba y Lola
Nowa linia ikonicznych torebek Bimba y Lola
Gwiazdą kampanii, oprócz Caroline Polachek, jest torba HOBO POCKET, która z powodzeniem może stać się nową, świąteczną it bag. Torba HOBO w nowym wydaniu zyskała oryginale wykończenie w postaci kryształków Swarovski. Podobnie jak w swoim poprzednim wydaniu, HOBO POCKET wyposażona jest w podwójną rączkę do noszenia, skórzany pasek na ramię i charakterystyczne dwie kieszonki z przodu. Jej najnowsze wydanie dodatkowo rozświetla płaszcz z połyskujących kryształków. Torba wykonana jest ze skóry naturalnej i dostępna w rozmiarze XS. Bimba y Lola przygotowała ją w sześciu wydaniach kolorystycznych: czarnym, czerwonym, burgundowym, kości słoniowej, mchu i zielonym groszkowym.
Kolekcję uzupełniają sukienki z motywem serduszek, frędzlami, asymetrycznymi ramiączkami i wymyślmnymi rękawami-pelerynami. Na uwagę zasługuje również woskowany zestaw ze skóry, na który składa się maxi top z sercową broszką oraz spodnie ozdobione metalowymi oczkami. Całość dopełnia efektowna biżuteria z kolorowych kamieni w kształcie serca i serebrne gwiazdy w dużych rozmiarach.
Kolekcja dostępna jest w sprzedaży od 30 listopada 2023 w salonach stacjonarnych Bimba y Lola oraz na bimbaylola.com
Przeczytaj również: Michał Szpak zaskoczył stylizacją z nowojorskiego wybiegu. Co wiemy o Bimba Y Palomo?